روند کاهشی نرخ دلار در بازار ادامه دارد

روند کاهشی نرخ دلار در بازار ادامه دارد
پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 - 16:39

روند کاهشی نرخ دلار امروز (پنجشنبه) نیز ادامه یافت به طوری که در صرافی های بانکی نرخ فروش دلار ۵۰ تومان دیگر ارزان شد و ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

بنابر این گزارش، در ادامه روند کاهشی نرخ ارزها، بهای هر دلار آمریکا امروز، حوالی ساعت ۱۴ در صرافی‌های بانکی، با کاهشی ۵۰ تومانی به رقم ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها نیز به همین میزان کاهش داشت و ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد تا همچنان فاصله معنادار میان قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی برقرار باشد.

بهای خرید و فروش یورو هم امروز در صرافی‌های بانکی شاهد کاهش ۵۰ تومانی بود. بر این اساس برای فروش هر یورو رقم ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان بر تابلوها ثبت شد و خرید یورو نیز با قیمت ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان انجام شد.

برپایه سامانه سنا نیز، میانگین بهای فروش هر یورو در بازار معاملاتی روز گذشته، به قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۷ تومان معامله شد. در این سامانه بهای دلار نیز به ۲۰ هزار و ۷۳۴ تومان رسید.

بنابر گزارش ایرنا، در سامانه نیما نیز طی معاملات روز گذشته هر حواله فروش یورو با میانگین قیمت ۲۰ هزار و ۶۹۹ تومان معامله شد، فروش حواله دلار نیز به قیمت میانگین ۱۸ هزار و ۸۵ تومان صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها