شخصیت‌ها و مقامات درگذشت مادر عراقچی را تسلیت گفتند

شخصیت‌ها و مقامات درگذشت مادر عراقچی را تسلیت گفتند
شنبه 11 مرداد 1399 - 15:54

شماری از شخصیت‌های سیاسی و مقامات کشور، درگذشت مادر «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه را به وی تسلیت گفتند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت مادر معاون سیاسی وزارت خارجه را تسلیت گفت. جهانگیری روز شنبه در این پیام به عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه نوشت: «خبر درگذشت بانوی مؤمنه و پرهیزکار مادر مکرمه‌تان موجب تأسف و تأثر شد. این مصیبت اندوهبار را به جنابعالی و سایر بستگان معزا صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.»

علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی هم در پیامی درگذشت والده عراقچی را تسلیت گفت. وی خاطرنشان کرد: «مصیبت فقدان مادر بزرگوار شما را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. یقینا أجر مادری که فرزندی مومن و خدوم همچون شما تربیت کرده نزد خداوند متعال محفوظ است. از ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی و باز ماندگان صبر جمیل مسئلت دارم»

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری هم در پیامی با تسلیت درگذشت والده دکترعراقچی از درگاه خداوند متعال برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت کرد.

واعظی اظهارداشت: «ضایعه درگذشت مادر مکرمه و بزرگوارتان را صمیمانه به شما برادر گرامی، خانواده و وابستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر مهربان و پرهیزگار که در عمر با برکت خود، فرزندانی پرتلاش و متعهد به ارزش های اسلامی پرورش داد، علو درجات و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (س)، برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی و برای شما توفیق خدمت روزافزون مسألت دارم.»

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در پیامی به عراقچی نوشت: «ارتحال والده گرامیتان موجب تاسف و تالم گردید. بدینوسیله مصیبت وارده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه که از ارادتمندان ائمه معصومین علیهم السلام بود و فرزندان صالح را در دامانی پاک تربیت نمود، غفران و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.»

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل هم در پیام تسلیتی به عراقچی خاطرنشان کرد: دریافت خبر درگذشت والده مکرمه جنابعالی، موجب تاثر و تاسف گردید. اینجانب مصیبت درگذشت آن‌ مرحومه را که از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بود را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

حاجیه خانم «بتول قاضی‌ها»، مادر سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه در روز عید قربان دارفانی را وداع گفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها