بنی گانتز سوژه ی خنده اسرائیلی ها و دنیا

بنی گانتز سوژه ی خنده اسرائیلی ها و دنیا
شنبه 11 مرداد 1399 - 22:24

پذیرش و اذعان به وضع بد ارتش رژیم صهیونیستی برای طرفدارانش سخت شده است مخصوصا که در حال حاضر حتی از جانب خود اسرائیلی ها مورد تمسخر قرار می گیرد و این نتیجه شکست رویارویی ارتش این رژیم با دلاوران مقاومت اسلامی لبنان و صحنه سازی دروغین "شکست عملیات نفوذ " است.

العالم_کشکول

تمسخرآمیزترین صحنه آن نمایش دروغین آنجاست که روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" نوشت: نیروهای ارتش اسرائیل دستور داشتند برای جلوگیری از آشوب در مرزها، به سربازان حزب الله شلیک نکنند ."

اما روزنامه اسرائیلی "معاریو" به این مقدار گزافه گویی "جروزالم پست" اکتفا نکرد و یاوه گویی و دروغ هایی را نوشت که خود صهیونیست ها هم باور نداشتند. معاریو نوشت: نیروهای نفوذی که به آرامی به سوی اسرائیل حرکت می کردند را ردیابی و تا ساعت ها زیر نظر داشتیم و قبل از عبور از مرز و رویارویی با ارتش به سوی آنان شلیک کرده و به سوی لبنان بازگردانده شدند و ماشینی که منتظرشان بود آنان را با خود برد.

و نیز برای قانع کردن صهیونیست ها به قبول این داستان احمقانه روزنامه های اسرائیلی و از جمله "معاریو" نوشتند نیروهای مبارز حزب الله تا ساعت ها زیر آتش بودند اما ارتش خواهان کشتن نیروهای نفوذی در سرزمین های خود نبود تا مجبور نشود اجساد آنان نگهداری کند.

اما کسانی که این بهانه ها را مطرح کردند فراموش کردند که ارتش صهیونیستی خودرویی که مبارزان را جابجا می کرد را در زمین لبنان ردیابی کرده بود پس می توانست آن را هدف قرار بدهد و اینگونه اسرائیل مجبور به نگهداری اجساد نخواهد بود!

هنگامی که اصل داستان اسرائیل دروغ و توجیهات بعد از آن همگی احمقانه از آب در آمد، سران این ارتش احساس کردند نمی توانند این نمایش را با این دروغ های ساده ادامه بدهند مخصوصا که حزب الله بعد از آن بیانیه ای صادر کرد و تاکید کرد که هیچ گونه عملیاتی در مرز با فلسطین و برای انتقام خون شهید علی محسن انجام نداده و البته تاکید کرد که انتقام حتمی است.

روزنامه ای که بر تدبیر اسرائیل در هدف قرار ندادن نفوذی های لبنان تاکید می کرد امروزه برای دستورات بنی گانتز وزیر جنگ اسرائیل به نیروهای اشغالگر مبنی بر هدف گرفتن تاسیسات زیربنایی لبنان در صورتی که حزب الله دست به انتقام از سربازان و هموطنان آنان برای شهادت علی محسن بزند، تبیلغ می کند!

این دستورات را گانتز در جلسه ایی که پنجشنبه گذشته با حضور رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل،عفیف کوخافی، و تعدادی از فرماندهان ارتش برگزار شده بود صادر کرد و این یعنی ارتش رژیم صهیونیستی فقط تاسیسات حزب الله را هدف قرار نمی دهد بلکه تاسیسات حیاتی لبنان را نیز بمباران خواهد کرد.

کسانی که اخبار سیاسی رژیم صهیونیستی را پیگیری می کنند به هوش بالایی نیاز ندارند تا متوجه شوند گانتز که از ترس جنگ و رویارویی با حزب الله جرات صدور دستور کشتن 3 الی 4 نیرو را نداشته اکنون جرات هدف قرار دادن تاسیسات حیاتی لبنان را نیز نخواهد داشت زیرا که به خوبی می داند که بمباران هر مکانی در لبنان بی پاسخ نخواهد ماند و مشابه آن در اسرائیل هدف قرار خواهد گرفت.

گانتز با این تهدیدات مجموعه ایی از لبنانی های طرفدار اسرائیل و آمریکا را مخاطب قرار داده تا از آنان بخواهد به حزب الله فشار بیاورند تا از انتقام خون شهید علی محسن چشم پوشی کند. اما گانتز به خوبی می داند که ارتش رژیمش توان رویارویی با حزب الله را ندارد زیرا که در حال حاضر از تار عنکبوت هم آسیب پذیرتر و ضعیف تر است. مشکلات سیاسی و حکومتی و آثار شیوع کرونا و نیز تظاهرات و اعتراضات به نتانیاهو و فساد مالی سیاسی او و نیز اوضاع بد حامی اسرائیل یعنی ترامپ که تمامی تلاشش را برای پیروزی مجدد در انتخابات متمرکز کرده، همه از جمله عواملی است که گانتز را در این موقعیت تمسخر آمیز قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها