پیام‌های مقاومت به عمق فلسطین اشغالی رسید.. سایه وحشت بر سر ارتش صهیونیستی

پیام‌های مقاومت به عمق فلسطین اشغالی رسید.. سایه وحشت بر سر ارتش صهیونیستی
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:30

فعالان شبکه‌های اجتماعی با عبارت‌هایی، که بیانگر سردرگمی و وحشت حاکم بر ارتش اشغالگر اسرائیل در تمامی جبهه‌ها و عرصه‌ها است، توییت‌های خود را منتشر کردند.

العالم- سوشیال مدیا

هشتگ(#جيش_الاختلال_الاسراييلي)- ارتش آشفته اسرائیل-، که بیانگر سردرگمی و وحشت حاکم بر ارتش اشغالگر در تمامی جبهه‌های درگیری و عرصه‌های داخلی است، در صدر هشتگ‌های لبنان شد.

در حالی‌که حزب‌الله هشدار داده پاسخ شهادت "علی کامل محسن"، که اخیرا در حمله صهیونیست‌ها به حومه فرودگاه به شهادت رسیده است، خواهد داد، ارتش اشغالگر در انتظاری تلخ و وحشتناک به‌سر می‌برد.

ارتش صهیونیستی، عصر شنبه بر جبهه‌های جنوبی و شمالی آتش گشود؛ در غزه، هواپیماهای اسرائیلی مواضع مقاومت فلسطین را بمباران کردند. طبق اعلام منابع فلسطینی، این رژیم پایگاهی در "خان یونس" در چند نوبت جنوب باریکه غزه را هدف قرار داد. پیش از این حمله، ارتش اشغالگر مدعی شده بود که سامانه موشکی گنبد آهنین موشک شلیک‌شده از این باریکه را خنثی کرد و در پی این حمله موشکی، آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه موسوم به "غلاف غزه" به صدا درآمد و شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها فرار کردند.

در جبهه شمالی، اما، ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای مدعی شده که یک گروه 4 نفره که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های مرزی در جولان اشغالی بودند، هدف قرار داده است. در این بیانیه که آنها را تروریست خوانده است آمده است که این گروه در نزدیکی یک پست دیده‌بانی مرزی در حال جاسازی مواد منفجره در نزدیکی فنس‌ها بودند.

کاربران لبنانی در شبکه‌های اجتماعی به این تحولات و بیانیه‌های مضحک ارتش اشغالگر درباره آنها واکنش نشان داده و بر قدرت ایدئولوژی مقاومت و شهامت مجاهدانش و نیز ضعف و شکنندگی ارتش اشغالگر تأکید کرده‌اند.

"شیخ احمد جمعه" در توییتی، بیانیه ارتش اشغالگر درباره حادثه جولان را و نسبت دادن آن به حزب‌الله را ردّ و تأکید کرده است که پیروزی مقاومت نزدیک است.

کاربری به نام "Hassan zeineddine"نیز نوشته است: "در رعب و وحشت به‌سر می‌برند.. زمانی‌که صدایی می‌شنوند فکر می‌کنند پاسخ ( حمله حزب‌الله) است... ما شما را همواره خوار خواهیم کرد.. ما شما را با گفتار و کردارمان خوار و مسخره خواهیم کرد... روزی فرا خواهد رسید که هیچ اثری از شما نمی‌ماند. #ارتش_آشفته_اسرائیلی"."

"Iman Hellani"نیز با انتشار تصویری که بر روی آن عبارت "النهاية"( اشاره به پایان رژیم صهیونیستی) درج شده، نوشته است تمامی آزادگان جهان با قلبی مطمئن منتظر این لحظه هستند. پیروزی حتمی است.

"M7amad # " در صفحه خود در توییتر، تصویری از یک نظامی رژیم صهیونیستی را در حال زمین خوردن منتشر کرده و در توضیح آن نوشته است: "چیزی نیست؛ چیزی که شنیده شده صدای له شدن در نوار( مرزی) است! #ارتش_آشفته_اسرائیلی".

"بو" نیز توییت کرده است: "تغییر کیفیتی از ارتش اشغالگر... به ارتش آشفته... و سپس به نابودی و نیستی...#ارتش_آشفته_اسرائیلی".

کاربری به نام " "الحرّ" اظهارات شهید سیدعباس موسوی را بازنشر کرده که گفته است: "ثابت کرده‌ایم که اسرائیل توهم بزرگی است که عرب و مسلمانان به مدت طولانی با آن زندگی می‌کردند.. این توهم را شکستیم و با دستان‌مان آن را خُردتر خواهیم کرد. شهید سیدعباس موسوی. #ارتش_آشفته_اسرائیلی".

"ibrahim sharbo" نوشته است: "تمامی تهدیدهای فرماندهان و نظامی‌های #ارتش_آشفته_اسرائیل در چارچوب دو هدف مطرح می‌شود: اعتماد شهرک‌نشینان به سیستم نظامی اسرائیل، که به دلیل شکست‌های فاجعه‌بار دچار فروپاشی شده است. 2- تلاش برای سرعت بخشیدن به عملیات مقاومت؛ تا به این ترتیب به حالت آماده‌باش و هشیاری که سربازان اسرائیلی را خسته کرده است، پایان داده شود."

"علی" نیز در توییتی نوشته است: "#ارتش_آشفته_اسرائیل باید خُرد و نابود و از هستی ساقط شود؛ چرا که آن تهدیدی علیه ملت‌های عربی و اسلامی است. رژیم اشغالگر اسرائیل مانند سرطان است ولی آن در دلِ تمامی دولت‌های عربی است و باید آن را ریشه‌کن کنیم تا از این مرض خبیث رهایی یابیم."

وحشتی که بر رژیم اشغالگر و نظامیانش حاکم شده، تجسم واقعیت‌هاست و به دلیل ترس از حوادث احتمالی یا به دلیل پیشگیری از اتفاقاتی که می‌افتد، نیست. نظامیان صهیونیستی و فرماندهان‌شان به خوبی می‌دانند مقاومت و نیروهای مبارز آن به وعده‌های خود درباره انتقام از خون پاک شهیدان عمل خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها