ابراز خوشحالی سعودی‌ها از حادثه انفجار بیروت

ابراز خوشحالی سعودی‌ها از حادثه انفجار بیروت
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 17:34

رسانه‌های آل‌سعود و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آنها دیشب با شیوه‌ای حقارت آمیز، به نوعی خوشحالی خود را پس از انفجار مهیب بیروت که هزاران کشته و زخمی بر جای گذاشته است، ابزار کردند.

العالم – کشکول

در پی انفجار مهیب بیروت و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم لبنان، رسانه‌های سعودی سعی کردند با اتخاذ مواضع همسو با رسانه‌های صهیونیستی، این حادثه را تروریستی و یا سیاسی جلوه دهند؛ این در حالی است که هیچ منبع رسمی لبنان صحت این ادعاها را تایید نکرده‌ است.

رسانه های سعودی با مطرح کردن ادعا های مضحک علیه مقاومت لبنان تاکید کردند که انفجار بندر بیروت ناشی از انبار تسلیحات متعلق به حزب الله بوده است، اما مسئولان لبنانی ضمن رد این شایعات مطرح شده، اعلام کردند که باید کمیته حقیقت یاب برای انجام تحقیقات درباره این انفجار مهیب تشکیل شود.

با این وجود، همگان این انتظار را از رسانه های سعودی داشتند که به احترام این همه شهید و مجروح، حداقل سکوت پیشه کنند و به اصطلاح نمک روی زخم خانواده های داغدیده لبنانی نپاشند.

اما رسانه های گرگ صفت آل سعود و مزدورانشان از خوشحالی تا صبح به خاطر آتشی که در بیروت شعله ور شد، مشغول رقص بودند و به جای آنکه مرهمی بر زخم مردم باشند، نفت روی آتش ریختند.

گویی خبرنگاران العربیه و الحدث و دیگر رسانه های مزدور آل سعود به جای میکروفون، مشعل به دست گرفته و در خیابانهای پایتخت لبنان، دل این مردم ستمدیده را بیش از پیش می سوزاندند.

آنان در کمال خباثت، کینه خود از محور مقاومت را به نمایش گذاشته و با این کار شرف نداشته خود را به نتانیاهو و ترامپ فروختند و نشان دادند که صداقت، اخلاق، ارزشهای انسانی و احساس ملی هیچ جایی در ضمیرشان ندارد، فقط کوشیدند به مردم لبنان و کشورهای عربی و اسلامی و تمام دنیا اینگونه تلقین کنند که مقاومت مقصر این حادثه بوده است تا اجازه ندهند آتش بندر بیروت و داغ دل مردم رنج دیده لبنان خاموش شود.

رسانه های آل سعود دیروز مانند افعی که با احساس گرمای آتش از حفره اش بیرون می آید، با مشاهده آتش در بندر بیروت بیرون آمده و با نشان دادن گوشت زغال شده مردم لبنان، به اربابان سعودی و اسرائیلی خود پیام دادند که حاضرند حتی به قیمت خون مردم در خدمتشان باشند.

اما خداوند نعمت عقل را به مردم لبنان عطا فرموده و آنان را ملتی فهمیده و آگاه قرار داده به گونه ای که هرگز گول تبلیغات خبیثانه آل سعود و مزدورانشان را نمی خورند که همین موضوع باعث خشم شدید این خاندان شده است.

به همین دلیل بود که وقتی نخست وزیر لبنان در ریاض بود، وی را وادار به استعفا کردند فقط به این علت که قبول نکرد به خاطر مشتی طایفه گرای روانی در سعودی و یا به خاطر نتانیاهوی سفاک، لبنان را در آتش بسوزاند.

آل سعود و مزدورانش دیشب خوشحال بودند که لبنان در آتش می سوزد اما مردم این سرزمین نشان دادند که آگاه تر از آن هستند که رسانه های سعودی بخواهند آنان را بفریبند چرا که مردم لبنان می دانند آل سعود، رژیم صهیونیستی و صهیونیسم بین الملل، هدفشان نابودی لبنان است، به همین دلیل دیدیم آن شهروند باهوش لبنانی را که در کمال شجاعت و درایت به الحدث گفت: "دست از سرمان بردارید .. مرگ بر آل سعود".

پربیننده ترین خبرها