خائنان شریک سلمان؛ درخواست سعودی ها از ترامپ برای حمله به قطر!

خائنان شریک سلمان؛ درخواست سعودی ها از ترامپ برای حمله به قطر!
يکشنبه 19 مرداد 1399 - 18:43

هشتگ "خیانتکارانِ شریک سلمان" در قطر ترند شد، بسیاری از کاربران قطری که از مزدوری و خیانت آنهایی که با امارات و عربستان علیه قطر توطئه کردند، ناخشنود هستند، واکنش نشان دادند.

العالم ـ عربستان سعودی

دوحه گزارش فارین پولیسی درباره مخالفت ترامپ با پیشنهاد ملک سلمان برای اشغال قطر را مساله ای شوک آور خواند. احمد بن سعید الرمیحی مدیر دفتر اطلاع رسانی در وزارت خارجه قطر از اینکه یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس گزینه نظامی را مطرح کند، ابراز تاسف کرد. ریاض گزارش این مجله آمریکایی را تکذیب نکرد و این تاکیدی بر صحیح بودن این گزارش است.

قطری ها اما از سیاست حاکمان آل سعود و کسانی که با آنها همکاری کردند اعم از اماراتی ها و قطری هایی که آنها را مزدور توصیف کردند، خشمگین شده اند و با راه اندازی هشتگ "خائنان شریک سلمان" به این مساله واکنش نشان دادند.

یک شهروند قطری به نام "جنرال الخلیج" توییت کرد: می بایست فهرستی از خائنان تهیه کرد کسانی که از همان ابتدای توطئه میهن خود را فروختند مانند ابن سحیم و ابن فطیس و .... آنها به برده اماراتی ها تبدیل شدند.

"طلال بن احمد آل ثانی" نیز در توییتر نوشت: خیانتکار در صدد بود تا بوسنی جدیدی با ملت قطر درست کند، اما مخالفت سرور و ولی امر او ترامپ سبب شد تا منصرف شود. اینک دیگر ملت قطر هر کسی را که خواهان صلح با این افراد باشد، خائن توصیف می کند. خون ملت ما بسیار عزیزتر از منافع شخصی شماست.

(soul_of_qatr) نیز در توییتر نوشت: امیدواریم این خیانتکاران را از یاد نبریم و نامهای آنها را مشخص کنیم و می بایست بازخواست شوند تا عبرتی برای دیگران باشند. موضع ملت قطر در حمایت از رهبران خود در تاریخ ثبت خواهد شد و کسانی که از شیطان تبعیت کردند، تلاشهایشان نافرجام ماند و طرحهایشان شکست خورد و به سران مزدوری و خیانت تبدیل شدند.

"محمد عطیه" نیز توییت کرد که شیخ صباح امیر کویت در سفر به واشنگتن تلاش کرد تا ترامپ را از یک حریف به یک داور تبدیل کند؛ زیرا امیر کویت ابعاد این بازی سعودی اماراتی مصری صهیونیستی در قلب سیاست منطقه را به خوبی درک می کرد.ترامپ، ماتیس وزیر دفاع و تیلرسون وزیر خارجه را برکنار کرد زیرا با طرح حمله به قطر مخالف بودند و اگر واکنش خشمگین کنگره نسبت به سیاست ترامپ و دامادش نبود، ترامپ از این طرح صرف نظر نمی کرد.

"بوسعود" شهروند قطری نیز با انتشار تصویری از ملک سلمان و پسرش سوار بر موتورسیکلت، نوشت: بچه ها برویم قطر را اشغال کنیم.

پربیننده ترین خبرها