توطئه مشترک صهیونیستی- سعودی علیه لبنان و عراق

توطئه مشترک صهیونیستی- سعودی علیه لبنان و عراق
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 19:23

امروز بیش از هر زمان دیگر آشکار شده که آمریکا، رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه به ویژه عربستان سعودی تمام توطئه خود را برای ایجاد هرج و مرج در عراق و لبنان متمرکز کرده اند.

العالم کشکول

این توطئه از طریق شیوه هایی مانند محاصره اقتصادی، ایجاد فقر شدید، برانگیختن آتش فتنه های طایفه ای، مذهبی، قومی و منطقه ای، جنگ روانی، تلاش برای خلع سلاح حزب الله لبنان و الحشد الشعبی عراق انجام می شود به ویژه پس از آنکه نتوانستند این دو گروه مقاومت را با جنگ نظامی شکست دهند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل سعود و مرتجعین منطقه، دشمنان ملتهای لبنان و عراق هستند اما احزاب، تشکلها و گروههایی هستند که مانند ستون پنجم فعالیت کرده و ماموریتشان اجرای دقیق توطئه های دشمنان است.

در این میان، رسانه ها و ارتشهای الکترونیک نقش مهمی در زمینه ایجاد فتنه و تحریک مردم این دو کشور علیه مقاومت و به نفع مصالح نامشروع صهیونیستی آمریکایی ایفا می کند.

این رسانه ها که با پول آل سعود و سایر مرتجعین منطقه فعالیت می کنند، در عراق، الحشد الشعبی را به ارتکاب جنایاتی متهم می کنند که در اصل باندهای تبهکار جوکری و بعثی مرتکب آن شده اند.

متاسفانه همین تبلیغات تحریک آمیز به شهادت شماری از رزمندگان الحشد الشعبی در جریان به آتش کشیدن مقرهای این گروه مقاومت به بهانه تیراندازی آنان به طرف تظاهرکنندگان انجامید.

این در حالی است که الحشد الشعبی برای دفاع از عراق و مردم آن در برابر گروه تروریستی وهابی داعش هزاران شهید تقدیم کرده است.

مشابه این سناریوی شوم امروز در لبنان در حال اجرا است، در حالیکه رسانه های لبنانی و جهانی درباره کشته شدن یک نیروی امنیتی لبنانی توسط باندهای شورشی و زخمی شدن صد نیروی امنیتی دیگر سخن می گویند رسانه های منطقه خلیج فارس مانند الجزیره قطر تصاویر افراد مسلح لباس شخصی را منتشر می کنند که به طرف معترضان لبنانی تیراندازی می کنند و اینگونه تبلیغ می شود که این افراد وابسته به دولت یا وابسته به گروههای هوادار دولت هستند، اما به چه دلیل گفته نمی شود که امکان دارد آنان وابسته به باندهای جنایتکاری باشند که هدفشان نابود کردن لبنان به خاطر تحقق اهداف خبیثانه رژیم صهیونیستی و آل سعود است؟

اما مردم لبنان مانند مردم عراق توطئه آمریکایی سعودی صهیونیستی علیه امنیت و ثبات و همزیستی کشورشان را درک کرده، هرگز فریب تبلیغات رسانه های آل سعود و مرتجعین منطقه را نمی خوردند و مانند گذشته توطئه هایشان را خنثی خواهند نمود.

پربیننده ترین خبرها