بیعت مجدد مردم عراق با الحشد الشعبی

بیعت مجدد مردم عراق با الحشد الشعبی
چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 22:29

کاربران شبکه های اجتماعی عراق هشتگ #من – بیعت کردم- الحشد را برای همبستگی مجدد با این سازمان و حمایتشان در برابر تروریسم آمریکایی و داعشی منتشر کردند.

العالم – نبض سوشیال

آنان در این هشتگ بر اطاعتشان از مرجعیت دینی عالی عراق تاکید کرده و آمریکا را عامل ویرانی عراق، لیبی، تونس، الجزایر، سودان، سوریه، لبنان و یمن جهت تضمین امنیت رژیم صهیونیستی دانستند.

این کاربران گفتند که الحشد الشعبی سوپاپ اطمینان امنیت عراق است به همین دلیل کسانی که با آن مخالفند یا مزدور آمریکا هستند، یا بعثی و یا وهابی اند.

عده ای نوشتند که اتهام علیه الحشد الشعبی، حزب الله و نیروهای مقاومت در منطقه، توسط رسانه های سعودی مطرح می شود و رویدادهای عراق و منطقه فقط در راستای توطئه اسرائیلی آمریکایی علیه مقاومت ضد صهیونیستی است.

برخی نیز نوشتند که آمریکا نمی خواهد مردم منطقه و جهان به ویژه عراق با آرامش زندگی کنند پس باید از الحشد الشعبی حمایت کرد.

محمد نوشت: قطب نمای ما همواره مبارزه با آمریکا و اسرائیل است.

علی العبودی نوشت: آمریکا عامل ویرانی عراق، لیبی، تونس، الجزایر، سودان، سوریه، لبنان و یمن جهت تضمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

اخیل نوشت: حمایت از الحشد موضوع دین، ملت و کرامت است، الحشد حق است پس اگر با آن نباشی ضد آن هستی، فقط مزدوران آمریکا، بعثی ها و وهابیهای کثیف مخالف الحشد هستند.

زهراء نوشت: در عراق هر حادثه بدی به وقوع بپیوندد آن را به الحشد نسبت می دهند، در لبنان علت تمام رویدادهای ناگوار را حزب الله می دانند، محرک اینها فقط رسانه های سعودی اند.

پربیننده ترین خبرها