سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد

سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد
پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 - 21:00

سفارت امارات در واشنگتن سازش کشورش با رژیم اشغالگر صهیونیستی را پیروزی برای منطقه خواند

العالم - آسیا

سفارت امارات در واشنگتن بلافاصله در جریان انتشار بیانیه رئیس جمهور آمریکا در اعلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط رسمی با یکدیگر بیانیه‌ای صادر کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، سفارت امارات در واشنگتن در این خصوص با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: توافق امارات و اسرائیل برای عادی سازی کامل روابط یک پیروزی برای دیپلماسی و برای منطقه است.

سفارت امارات با ادعای اینکه توافق مذکور حافظ راه حل دو دولتی برای مسئله فلسطین است، گفت:امارات حامی قدرتمند ملت فلسطین باقی خواهد ماند.

روابط پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله وقایعی است که همواره در رسانه های مختلف خبری بازتاب داشت.

اما ارتباط ابوظبی و تل آویو با وساطت نهادهای صهیونیستی - آمریکایی طی چند سال اخیر هر روز ابعاد گسترده تری پیدا کرده بود تا جایی که دو طرف در پروژه های اقتصادی و رزمایش‌های نظامی هم با یکدیگر همکاری داشته و اقدام به برگزاری سفرهای متقابل می‌کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها