انتخاب کامالا هریس 48 میلیون دلار به کمپین «جو بایدن» کمک کرد

انتخاب کامالا هریس 48 میلیون دلار به کمپین «جو بایدن» کمک کرد
جمعه 24 مرداد 1399 - 11:03

سخنگوی کمپین انتخاباتی جو بایدن می‌گوید که بعد از انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون از سوی جو بایدن، کمکهای مالی به این کمپین 48 میلیون دلار افزایش یافته است.

العالم- آمریکا

یک سخنگوی کمپین انتخاباتی جو بایدن نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام کرد که بعد از انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون، میزان کمکهای مالی به کمپین بایدن 48 میلیون دلار افزایش یافته است.

جو بایدن که خودش زمانی معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا بوده است روز سه شنبه کامالا هریس سناتور دموکرات و رقیب پیشین خود در انتخابات درون حزبی را به عنوان معاونش انتخاب کرد.

براساس گزارش رویترز، تحلیلگران آمریکایی می‌گویند که به دنبال قتل فجیع «جورج فلویدم، شهروند سیاه پوست، و اعتراضات گسترده ضدنژادپرستی در سرتاسر آمریکا جو بایدن برای انتخاب یک زن رنگین پوست به عنوان معاون خود تحت فشار قرار داشت.

کامالا هریس، 55 ساله، سناتور ایالت کالیفرنیا و از پدر و مادری مهاجر است. مادر وی هندی و پدرش جامائیکایی است.

وی درباه انتخاب هریس به عنوان معاون خود در توئیتر نوشت: «اگر کامالا هریس و من انتخاب شویم ما بحران‌های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک جهان آشفته را به ارث می‌بریم. ما حتی یک دقیقه وقت برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی (کامالا هریس) است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.»

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها