ذوق زدگی گزارشگران اسرائیلی از کنار برج خلیفه دبی

شنبه 25 مرداد 1399 - 16:29

در اولین اقدامات پس از توافق میان امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط، دو خبرنگار صهیونیست برای اولین بار به صورت علنی از مقابل برج خلیفه دبی گزارش تهیه کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

در پی توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای «عادی‌سازی کامل روابط»، دو خبرنگار صهیونیست برای اولین بار گزارش خود را از روبروی برج خلیفه در دُبی امارات عربی متحده مخابره کردند.

بر اساس گزارش «القدس العربی»، بخشی از گزارش خبرنگاران صهیونیست «روعی کایس» و «دورون هِرمان» از دبی در تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شده و قرار است که این گزارش به صورت کامل پخش شود.

کایس در گزارش خود به بیان ویژگی‌های برج ۸۰۰ متری خلیفه می‌پردازد و آن را نماد قدرت دبی می‌داند.

همزمان گزارشگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم شور و شعف خود را از اینکه به عنوان اولین خبرنگار صهیونیست –که به صورت علنی پس از توافق اخیر- از امارات گزارش مخابره می‌کند، نشان می‌دهد.

از سوی دیگر روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت، شرکت‌های گردشگری صهیونیست تماس‌هایی از همتایان اماراتی خود داشته‌اند و آنها برای استقبال از گردشگران صهیونیست در ابوظبی و دبی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این روزنامه ادامه داد، گردشگران صهیونیست پیش‌تر به گذرنامه‌های خارجی به امارات سفر می‌کرده‌اند زیرا روابط رسمی میان دو طرف وجود نداشت.

آمریکا هفته گذشته از توافق رسمی میان امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی کامل روابط خبر داد و این موضوع با اعتراض‌های گسترده روبرو شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها