ادامه تظاهرات در محکومیت توافق ضد فلسطینی امارات و رژیم صهیونیستی

ادامه تظاهرات در محکومیت توافق ضد فلسطینی امارات و رژیم صهیونیستی
شنبه 25 مرداد 1399 - 22:28

اهالی غزه فلسطین در شمال این منطقه با برپایی تظاهراتی، توافق امارات و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط را محکوم کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

فلسطینی‌های ساکن اردوگاهی در شمال نوار غزه با برپایی تظاهرات، مخالفت خود با اعلام توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، شماری از ساکنان اردوگاه «جبالیا» عصر امروز شنبه با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی در محکومیت «عادی‌سازی روابط» با رژیم صهیونیستی و تصاویری از ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دست به تظاهرات زدند.

معترضان فلسطینی به توافق بین تل آویو و ابوظبی، تصاویر ترامپ، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «محمد بن زاید آل نهیان»، ولی‌عهد ابوظبی را به آتش کشیدند.

ترامپ، نتانیاهو و بن‌زاید پنجشنبه گذشته در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرد که امارات و رژیم اشغالگر قدس با وساطت آمریکا بر سر عادی‌سازی روابط بین خود به توافق رسیده‌اند.

شیخ «عکرمه صبری»، خطیب مسجد الاقصی امروز در واکنش به این توافق گفت که فلسطینی‌ها از این توافق شوکه نشده‌اند؛ چرا که تماس‌ها و تلاش‌ها برای عادی‌سازی از 50 سال پیش بین ابوظبی و تل‌آویو وجود داشته است.

او پیش بینی‌ کرد که این توافق پیامدهای منفی خواهد داشت و اشغالگران تعرض به مسجد الاقصی را بیشتر خواهند کرد؛ چرا که «قطب‌نمای جهان عرب» دیگر به سمت قدس نیست.

فارس

پربیننده ترین خبرها