امیرعبداللهیان: مقاومت، توطئه عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند

امیرعبداللهیان: مقاومت، توطئه عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دفع می‌کند
دوشنبه 27 مرداد 1399 - 19:12

"حسین امیرعبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در وبینار بین المللی "مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی" که به میزبانی بنیاد حمایت از فلسطین پاکستان برگزار شد، با اشاره به توافق امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: محور مقاومت با قدرت تمام چنین توطئه‌هایی را دفع کرده و همه کسانی را که در مسیر خیانت قدم برمی دارند، رسوا خواهد کرد.

العالم - ایران

وبینار بین المللی توسط بنیاد حمایت از فلسطین پاکستان امروز (دوشنبه) در شهر «کراچی» با سخنرانی «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، شخصیت‌های سیاسی پاکستان و برخی نمایندگان مجلس از کشورهای بحرین، ترکیه، افغانستان، مالزی و روسیه برگزار شد.

شخصیت‌های بین المللی شرکت کننده در این سمینار آنلاین توافق حاکمان امارات برای آغاز روابط رسمی با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن حقوق ملت مظلوم فلسطین را بسیار خطرناک توصیف و تاکید کردند: پیامدهای سنگین این اقدام متوجه امارات و دیگر کشورهایی است که با صهیونیست‌ها تبانی کرده و حل و فصل عادلانه مناقشه فلسطین را سخت‌تر کرده‌اند.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در سخنرانی در وبینار "مقاومت و مقابله با صهیونیسم جهانی" گفت: رژیم صهیونیستی عامل ناآرامی‌ها در خاورمیانه و مسئول فجایع سنگینی که ملل اسلامی در منطقه با آن مواجه هستند، می باشد.

وی افزود: فداکاری شهدای جبهه مقاومت و همه کسانی که زندگی خود را در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی بیت المقدس به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس قربانی کردند، فراموش شدنی نیست و آن روز دور نیست که نیروهای اشغالگر از سرزمین‌های فلسطین بیرون رانده می‌شوند.

حسین امیرعبداللهیان افزود: امارات با عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی مانند اسرائیل به دستاوردی نخواهد رسید و هرگز با این اقدام به پایداری صلح و ثبات در خاورمیانه کمکی نشده است.

وی اظهار داشت: نتایج سنگین تعامل با صهیونیست‌های اشغالگر بیش از همه چیز متوجه امارات متحده عربی است، در عین حال محور مقاومت با قدرت تمام چنین توطئه‌هایی را دفع کرده و همه کسانی را که در مسیر خیانت قدم برمی دارند ،رسوا خواهد کرد.

"هدی نایم" نماینده پارلمان فلسطین از دیگر اعضای شرکت کننده در وبینار بین المللی پاکستان در سخنانی گفت: متحدان عرب فلسطین با ماموریت سازش با رژیم صهیونیستی به دنبال تضعیف مقاومت ملت فلسطین هستند، اما فلسطینیان تنها نیستند و با متحدان منطقه‌ای خود به مبارزه با اشغالگران ادامه خواهند داد.

نمایندگان پارلمان های روسیه، افغانستان، ترکیه و مالزی نیز که دراین وبینار شرکت کرده بودند در سخنانی جداگانه،اقدام ابوظبی و تل‌آویو را محکوم کرده و اظهار کردند: سکوت مجامع بین المللی در قبال توسعه طلبی صهیونیست‌ها و پایمال کردن حقوق فلسطینی ها خطرناک است.

این نمایندگان پارلمانی در مواضع خود بر متوقف شدن کامل الحاق سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی و حل عادلانه مسئله فلسطین براساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند.

"صابر ابو مریم" دبیرکل بنیاد حامیان فلسطین در پاکستان و میزبان این وبینار نیز در سخنانش گفت: جهان اسلام و تاریخ، خیانت حاکمان عرب به فلسطین و همدستی با استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را فراموش نخواهد کرد.

وی افزود: امارات با اقدام اخیر نه تنها حقارت خود را رقم زد بلکه باعث تقویت مواضع حامیان واقعی فلسطین در جهان اسلام و همبستگی بیشتر ملت‌های آزاده جهان به ویژه در ایران، پاکستان و ترکیه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها