سید حسن نصرالله: مهمترین تهدید امروز منطقه، موجودیت رژیم صهیونیستی است/ آمریکا بزرگترین تهدیدکننده صلح جهانی است

سید حسن نصرالله: مهمترین تهدید امروز منطقه، موجودیت رژیم صهیونیستی است/ آمریکا بزرگترین تهدیدکننده صلح جهانی است
پنج‌شنبه 30 مرداد 1399 - 22:36

دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، موجودیت رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را مهمترین تهدید امروز منطقه دانست.

العالم-لبنان

به گزارش العالم، سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت اولین شب دهه محرم، گفت که نمی توان آمریکا و اسرائیل را از منظر ماهیتی جدا از یکدیگر دانست؛ چرا که هر دو در چارچوب یک سری اهداف مشخصی حرکت می‌کنند.

سید حسن نصرالله خطاب به ملت‌های منطقه گفت: اگر می خواهید دشمن صهیونیستی را بشناسید، باید تاریخ فلسطین و مهاجرانی را که به فلسطین آمدند، بدانید.

وی تصریح کرد: برای اینکه نحوه تعامل با این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را بدانید، باید تاریخ چند صد ساله فلسطین و باید نقاط قدرت و ضعف آن‌ها را بشناسید.

نصرالله افزود: وقتی که تاریخ آمریکا را مطالعه می‌کنیم، درمی‌یابیم که جنایات وحشتناکی علیه ساکنان بومی و اصیل خود مرتکب شده است.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا یک کشور نژاد پرست و وحشی مبتنی بر قواعد ظالمانه و تبعیض نژادی است و از آن انتظار نداریم که حق یا احترام به انسان را به رسمیت بشناسد و به ما درس حقوق بشری بدهد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که آمریکا بزرگترین چالش فراروی ملتها و بزرگترین تهدیدکننده امنیت و صلح جهانی است.

در حال تکمیل...

پربیننده ترین خبرها