در واکنش به تلاش آمریکا برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه؛

عراقچی: شورای امنیت به آمریکا اجازه نمی‌دهد از قطعنامه ۲۲۳۱ سوءاستفاده کند

جمعه 31 مرداد 1399
09:04
عراقچی: شورای امنیت به آمریکا اجازه نمی‌دهد از قطعنامه ۲۲۳۱ سوءاستفاده کند
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در واکنش به تلاش غیرقانونی آمریکا برای فعال‌سازی مکانیسم ماشه گفت: اطمینان داریم که شورای امنیت به ایالات متحده اجازه نخواهد داد که از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سوءاستفاده کند تا به هدف اعلام‌شده خود یعنی از بین بردن این قطعنامه برسد.

العالم - ایران / سیاسی

سیدعباس عراقچی در توییتی به زبان انگلیسی نوشت: «ابلاغیه آمریکا به لحاظ حقوقی فاقد هرگونه صلاحیتی برای مؤثر واقع شدن است. این ابلاغیه بی‌اعتبار و بی‌ارزش است. هیچ‌یک از اعضای باقیمانده در برجام قائل نیستند که این ابلاغیه می‌تواند به اجرا درآید.

اطمینان داریم که شورای امنیت به ایالات متحده اجازه نخواهد داد که از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سوءاستفاده کند تا به هدف اعلام‌شده خود یعنی از بین بردن این قطعنامه برسد.»

ایسنا

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان: ملت ایران در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها با اقتدار ایستادگی کرد


قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم


پیام گرم مردم لبنان به ملت ایران؛ روایت یک دوستی در روزهای سخت + فیلم


الوفاق: سیاست‌های رژیم بحرین در قبال آیین‌های عاشورایی به تنش‌های اجتماعی دامن زده است


رایزنی روسای جمهور لبنان و فرانسه درباره نتایج مذاکرات آمریکا- ایران


پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود


وام یک میلیارد دلاری بانک بریکس به آفریقای جنوبی برای نوسازی زیرساخت‌های خدمات شهری


پزشکیان با رئیس‌جمهور پاکستان دیدار کرد


حماس: اسرائیل به‌دنبال تحمیل ساختار سیاسی جدید در غزه است


دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان