بالن‌های آتش‌زا موجب 35 آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد

بالن‌های آتش‌زا موجب 35 آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد
شنبه 1 شهريور 1399 - 23:05

منابع فلسطینی گزارش دادند که به دنبال ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه به مناطق هم‌مرز این منطقه در سرزمین های اشغالی، بیش از 35 آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیست نشین رخ داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه طی چند ساعت گذشته بیش از 35 آتش‌سوزی را در منطقه موسوم به غلاف غزه رقم زده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم قبل از این گزارش داده بودند، ارسال بالن‌های آتش‌زا از غزه به مناطق هم‌مرز با این منطقه منجر به آتش سوزی در ۲۰۰ هکتار از اراضی اشغالی شده است.

در همین حال پس از آرامش نسبی و چند هفته‌ای در مرز نوار غزه با حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه، دوباره تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اشغالگران بالا گرفته است.

توپخانه رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه صبح امروز شنبه دو نقطه دیدبانی نیروهای معروف به «حماة الثغور» (محافظان مرزها، وابسته به القسام) را در استان‌های رفح و خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف گرفت.

حماس اعلام کرده است تا زمانی که رژیم صهیونیستی به توافق‌های خود عمل نکند ارسال بالن‌های آتش‌زا و دیگر اقدامات مقاومتی در مرز غزه را ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی به توافق‌هایی که پیش‌تر با میانجی‌گری مصر و برخی طرف‌های دیگر حاصل شده ،پایبند نیست و همین موضوع اعتراض مقاومت فلسطین را در پی داشته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها