واکنش ها به تشکیل اولین انجمن ضد سازش در امارات

واکنش ها به تشکیل اولین انجمن ضد سازش در امارات
يکشنبه 2 شهريور 1399 - 18:53

هشتگ "اماراتی علیه طرح سازش"، از هشتگ های مهمی است که این روزها در امارات ترند شده است. کاربران اماراتی با این هشتگ، عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کردند که این امر مخالف قانون اساسی امارات است.

العالم - امارات

بیست کاربر اماراتی شامل نخبگان دانشگاهی و سران احزاب و چند تاجر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، تأسیس اولین انجمن مخالف عادی سازی روابط را در امارات اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: ما بنیانگزاران این انجمن از طرف خود و ملت آزاده امارات، این توافق با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تأکید می کنیم که توافق، حرف ملت امارات نیست.

این انجمن در اولین توییت خود نوشت: به این وسیله آغاز به کار انجمن مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در امارات را به منظور تأکید بر مخالفت ملت امارات با این توافق و اعلام حمایت از مقدساتمان در فلسطین را اعلام می کنیم.

این انجمن متن بیانیه خود را منتشر کرد:

در این بیانیه تأکید شده است که کشور امارات به تازگی شاهد انحرافی از مسیر قومیت و اسلام به اسم توافق صلح بین دولت امارات و رژیم صهیونیستی بوده است. این توافق خیانت به امت اسلامی و تاریخ مبارزه با طرح صهیونیسم در جهان عرب است. این توافق، به چنبره رژیم صهیونیستی بر خاک فلسطین مشروعیت داده است.

هدف از تشکیل این انجمن:

  • تأکید بر مخالفت مردم امارات با توافق سازش و انعکاس صدای مخالفت این ملت با سازش دولتشان با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و جهان
  • آگاه سازی ملت امارات نسبت به خطرهای سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی سازش برای کشور و جامعه امارات
  • اعلام حمایت و پشتیبانی از آرمان فلسطین و حق ملت فلسطین در همه خواسته برحق خود

پربیننده ترین خبرها