امیر حاتمی از سامانه پدافند موشکی اس۴۰۰ بازدید کرد

امیر حاتمی از سامانه پدافند موشکی اس۴۰۰ بازدید کرد
يکشنبه 2 شهريور 1399 - 18:28

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از سامانه پدافند هوایی و موشکی اس۴۰۰ روسیه در نمایشگاه ارتش ۲۰۲۰ بازدید کرد.

العالم ـ اروپا

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از پارک پاتریوت در ۵۵ کیلومتری غرب مسکو، امیر سرتیپ امیر حاتمی پیش از افتتحایه نمایشگاه از بخش های مختلف آن از جمله سامانه های پدافند موشکی بازدید کرد.

امیر حاتمی همچنین از بالگردهای میل ۳۵، کاموف۲۲۶ ت ، سامانه پدافند هوایی پنتسیر اس، نفربرهایی با قابلیت پرتاب هوایی و آخرین تجهیزات و فناوری های دفاعی روسیه دیدن کرد.

ششمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه به نام نمایشگاه ارتش-۲۰۲۰ با حضور مقامات عالیرتبه دفاعی چندین کشور ازجمله ایران از امروز (یک شنبه) در پاتریوت پارک در ۵۵ کیلومتری غرب مسکو پایتخت روسیه گشایش یافت.

این نمایشگاه پنج روزه در فضایی به مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع ازجمله ۶۵ هزار مترمربع سالن سرپوشیده دایر شده است و در آن بیش از ۲۸ هزار قبضه انواع تسلیحات و تجهیزات نظامی و ماکت موشک و غیره در معرض نمایش قرار گرفته است.

وزارت دفاع روسیه برای شرکت در این نمایشگاه از بیش از ۱۳۰ کشور دعوت کرده بود که به خاطر شیوع همه گیر ویروس کرونا، ۹۰ کشور ازجمله ایران، آفریقای جنوبی، ازبکستان، ارمنستان، چین، بلاروس، هند و قزاقستان آن را پذیرفته اند.

دهها شرکت دولتی و خصوصی فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی از روسیه و کشورهای مختلف، تازه ترین دستاوردهای نظامی خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

پربیننده ترین خبرها