حمله ارتش و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی

حمله ارتش و شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی
دوشنبه 3 شهريور 1399 - 12:55

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله عضو ارشد حماس را بازداشت و به سمت فلسطینی‌های معترض گلوله جنگی و بمب صوتی شلیک کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و درگیری‎‌هایی در این میان رخ داد.

بر اساس گزارش «عرب ۴۸»، باشگاه «الاسیر» ویژه رسیدگی به امور اسرا و بازداشت‌شدگان فلسطینی اعلام کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی، بازداشت‌شده‌ها را به بهانه مشارکت در اقدامات مقاومتی علیه این رژیم و شهرک‌نشینان به دستگاه‌های امنیتی مربوطه تحویل داده‌اند.

در رام‌الله درگیری‌هایی رخ داد و ده‌ها جوان فلسطینی اقدام به پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف به سمت خودروهای نظامی صهیونیستی کردند و صهیونیست‌ها نیز به سمت آنها گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

صهیونیست‌ها به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اجازه تصویربرداری از این درگیری‌ها را ندادند.

اردوگاه «الدهیشه» در بیت‌لحم کرانه باختری نیز وضعیت مشابهی داشت، نظامیان صهیونیستی ضمن بازداشت در این اردوگاه، به سمت فلسطینی‌های معترض بمب صوتی و گلوله جنگی شلیک کردند.

در طولکرم یکی از اعضای ارشد حماس به نام «عبدالله یاسین» بازداشت شد؛ وی پیش‌تر نیز شش بار توسط نظامیان رژیم صهیونیستی دستگیر شده است. چند بازداشتی دیگر از «عنتبا» «قفین»، «صور باهر»، «عیسویه» و «بیت حنینا» بودند.

نظامیان رژیم صهیونیستی برای ساکت کردن فلسطینی‌های معترض در اردوگاه «قلندیا» از انواع بمب‌های صوتی و اشک‌آور استفاده کردند.

از سوی دیگر، تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در «تل الرمیده» حمله کردند.

شهروندان فلسطینی در این منطقه مورد تعرض مداوم شهرک‌نشنیان قرار می‌گیرند، شهرک‌نشینانی که تلاش می‌کنند فلسطینی‌ها را از منازل و زمین خود دور کنند تا آنجا را به تجمع شهرک‌سازی تبدیل کنند.

حدود ۲۱۰ خانواده فلسطینی در تل‌الرمیده زندگی می‌کنند و تعداد خانواده‌های شهرک‌نشنیان صهیونیست در این منطقه هشت خانواده است که از حمایت کامل ارتش رژیم صهیونیستی برخوردارند.

فارس

پربیننده ترین خبرها