یمن، عربستان و امارات نیست ... پرچم صهیونیست ها هرگز آنجا برافراشته نمی شود!

یمن، عربستان و امارات نیست ... پرچم صهیونیست ها هرگز آنجا برافراشته نمی شود!
دوشنبه 3 شهريور 1399 - 16:49

مردم یمن از مقاومترین ملتهای عربی در برابر رژیم صهیونیستی و از حامیان پر و پا قرص مردم و آرمان فلسطین هستند، البته عده ای اندک از مردم یمن نیز از فلسطین حمایت نمی کنند که همان مزدوران امارات، سعودی و گروههای تکفیری وهابی هستند. 

العالم – کشکول

به همین دلیل پس از اعلام عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی، فعالان سیاسی، احزاب و تشکلهای جنوب یمن مخالفت خود را با این اقدام اعلام نموده و هشدار دادند که امارات قصد دارد پس از عادی سازی رابطه با رژیم اسرائیل، زمینه نفوذ این رژیم در جنوب یمن را هموار کند که این موضوع، امنیت و ثبات یمن و منطقه را به مخاطره می افکند.

در این میان، مزدوری به نام شیخ هانی بن بریک که یک شیخ سلفی وهابی و معاون رئیس شورای انتقالی جنوب می باشد، ضمن تبریک به امارات به خاطر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، آمادگی خود را برای سفر به رژیم صهیونیستی پس از عادی شدن رابطه ابوظبی و تل آویو اعلام کرد.

امارات و مزدورانش در جنوب یمن که می دانستند مردم یمن با عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی مخالفند، کوشیدند با سوء استفاده از برخی اشخاص ضعیف النفس آنان را به برفراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در شهرهای جنوب یمن تشویق کنند مانند شخصی که در شهر کریتر در استان عدن پرچم رژیم صهیونیستی را بر فراز یکی از اتوبوسها به اهتزاز درآورد، هدف از این اقدام آن است که اینگونه وانمود کنند که مردم جنوب یمن با عادی شدن رابطه امارات با رژیم صهیونیستی موافقند.

این اقدام خیانتکارانه در واقع برای به چالش کشیدن تظاهرات عظیم مردم عدن بود که در جریان آن عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کردند که سرزمین یمن به جولانگاه گرگهای صهیونیست تبدیل نخواهد شد.

امارات اشتباه بزرگی مرتکب شد که از ابن بریک، شیخ سلفی و وهابی درخواست کرد عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را تایید کند چرا که چنین اقدامی باعث به خطر افتادن هر چه بیشتر نظامیان اماراتی در یمن می شود، به این دلیل که برای مردم یمن اعم از شمالی یا جنوبی، شافعی و زیدی، ثروتمند و فقیر و اسلام گرا و قوم گرا، قدس و فلسطین، خط قرمز محسوب شده و غاصبان قدس و مقدسات اسلامی عربی را همواره دشمن می دانند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها