سوریه از بلایی به بلایی دیگر... چه کسی خط لوله گاز عربی را منفجر کرد؟

سوریه از بلایی به بلایی دیگر... چه کسی خط لوله گاز عربی را منفجر کرد؟
دوشنبه 3 شهريور 1399 - 22:54

خبر انفجار خط لوله گاز عربی در منطقه الضمیر در حومه شهر دمشق که صبح امروز دوشنبه اتفاق افتاد در شبکه های اجتماعی سوریه به شکل وسیعی منتشر شد؛ انفجاری که موجب قطعی برق در تمام کشور گردید.

العالم - داغ های مجازی

کاربران شبکه های اجتماعی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب را مسئول انفجار تروریستی خط لوله گاز عربی دانستند و تاکید کردند که این جنایت جزئی از نقشه و توطئه غربی ها برای نابودی سوریه است.

کاربری بنامSAM با اشاره به جلسه اول کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو نوشت: " ما عادت کردیم که هر بار اقدام سیاسی داشته باشیم شاهد تجاوز و نمایش های اینچنینی باشیم. تعجب نمی کنیم اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی، نیروهای دست نشانده ی خود را برای انجام این اقدامات تحریک کنند زیرا به سود آنهاست که جنگ تمام نشود".

کاربر دیگری به نام Nabil نیز تاکید می کند که جنایتکاری که خط لوله گاز عربی را منفجر و موجب قطع برق در کل سوریه شد، انسان نیست.

کاربر دیگری با نام یوسف عبده با طرح سوالی می پرسد چه کسی خط لوله گاز عربی در سوریه را منفجر کرد و سپس اشاره می کند که این خباثت کار آمریکاییها و فرانسوی ها و ترک ها و ناتو و نیرو های کرد و تروریست ها است و این لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

کاربری با نام rana ansari در حساب توییتر خود نوشت: " این جنایت تروریستی که خط لوله گاز عربی را هدف قرار داد و موجب قطعی برق در تمامی نقاط سوریه شد، اتفاقی در راستای جنایت های آمریکا در تحریم سوریه و سخت کردن زندگی ملت سوریه که به حاکمیت کشورشان پایبند هستند و حاضر نیستند حق خود را رها کنند،محسوب می شود؛ اما هر کاری کنند پیروز نخواهند شد و مانند گذشته در آینده نیز شکسته خواهند خورد.

اروی نیز نوشت انفجار خط لوله گاز عربی بین دو منطقه الضمیر و عدرا در حومه ی دمشق اتفاق افتاد و موجب قطعی سراسری برق در سوریه شد.

پربیننده ترین خبرها