رئیس جمهور ورشکسته؛ جمهوری‌خواهان به سمت بایدن کشیده شدند

رئیس جمهور ورشکسته؛ جمهوری‌خواهان به سمت بایدن کشیده شدند
سه شنبه 4 شهريور 1399 - 14:55

گفته می شود که حزب جمهوری خواه آمریکا، رسما دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد کرد، این درحالیست که 27 عضو سابق این حزب در کنگره، حمایت خود را از "جو بایدن" نامزد دموکرات ها که رقیب ترامپ است، اعلام کردند.

العالم - درگوشی

همزمان با آغاز برگزاری نشست سالانه و سراسری کنگره حزب جمهوری خواه آمریکا که رسما ترامپ را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کرد، 27 عضو سابق حزب جمهوری خواه در کنگره، حمایت خود را از "جو بایدن" نامزد دموکرات ها و رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کردند.

این تازه ترین سیلی بود که ترامپ از سوی اعضای حزبش خورد.

73 مسئول سابق جمهوری خواه در سرویس های امنیت ملی آمریکا بایدن را تایید کردند و ترامپ را فاسد و برای این سمت نالایق دانستند. این درحالیست که ستاد تبلیغات بایدن اعلام کرد که این اعضا، به طرح "جمهوری خواهان با بایدن" پیوستند و این ها با هم، تازه ترین حلقه از جمهوری خواهانی را تشکیل می دهند که از بایدن برای ریاست جمهوری حمایت می کنند.

چرا فیل‌ها به این نقطه رسیدند؟!

اعضای جمهوری خواه و همچنین مسئولان جمهوری خواه علت تمایل خود برای رفتن به سمت بایدن را فساد ترامپ و نابودن کردن دموکراسی از سوی وی و نادیده گرفتن شدید ارزش های اخلاقی برشمردند و علت دیگر را نیاز شدید آنان به بازگرداندن کشور به مسیر خود دانستند.

ترامپ اکثر برگ های برنده ای را که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری به دست آورده بود، سوزانده است، شاید مهم ترین آن‌ها، سردادن شعار " اول آمریکا" است که وی همچنان به آن، افتخار می کند و بعداً مشخص شد که منظور از کلمه "آمریکا" ، جیب شخصی ترامپ و املاک و امپراطوری املاکش است.

ترامپ ... در سراشیبی

ترامپ در بسیاری از موضوعات داخلی با شکست مواجه شد ... وی همچنین در موضوع ها و پرونده های خارجی نیز به علت نادانی و کارآمد نبودن در امور سیاسی شکست خورد.

ترامپ ، آمریکا را به سمت موضوع های اقتصادی و اقدامات بسیاری سوق داد که بر شدت خفقان و انزوای مردمی می افزاید از جمله کسری بودجه فدرال آمریکاست که در ژوئن گذشته به 864 میلیارد دلار رسید و از جمله علل شکست وی، موفق نبودن در زمینه رعایت آزادی مطبوعات و آزادی بیان و حمله به آزادی بیان از طریق پافشاری بر خفقان رسانه های گروه های از جمله شکست در تعامل با موضوع کرونا و نیز موضوع نژادپرستی است که با کشته شدن " جرج فلوید" شهروند آمریکایی آفریقایی الاصل، به بدترین شکل ممکن جلوه گر شد.

اقدامات فریبکارانه رئیس جمهور برای گریز از درزکردن اسناد امپراتوری املاکش

این مرد که مدعی است عاشق کشورش آمریکا است، اسناد مطالبه شده از وی درباره مالکیت امپراتوری خانوادگی (ترامپی) را مخفی کرده است و یا ارزش برخی از املاک خود را برای گرفتن وام یا برخورداری از تخفیف های مالیاتی، پایین تر اعلام کرده است واین مساله نشان می دهد که اولویت وی در زندگی، منافع شخصی خود است که وی با شعار ملی از آن به عنوان برگ برنده برای کسب آرای انتخاباتی استفاده کرده است و بعد از رسیدن به ریاست جمهوری مشخص شد که این فرد ، تنها به منافع شخصی خود فکر می کند.

آخرین چیزی را که رسانه های آمریکایی دراین باره فاش کردند، این است که "لیتیسیا جیمز " دادستان کل نیویورک، دیروز (دوشنبه) اعلام کرد که از دستگاه قضایی خواست که اریک ترامپ، پسر ترامپ را مجبور کند که در چارچوب تحقیقات درباره املاک و مستغلات خاندان ترامپ شهادت دهد و قسم یاد کند.

دادستان کل نیویورک در بیانیه ای اعلام کرد: اریک ترامپ را که به همراه برادر بزرگترش دونالد جونیور مدیریت شرکت سهامی " ترامپ " را برعهده دارند، در ابتدا با این مصاحبه موافقت کرد، اکنون حاضر به مصاحبه نیست ..

شاهد از داخل خانه توست .. کشتنت حلال است

جیمز در درخواست رسمی خود از یک قاضی از ایالت نیویورک ، به این مساله استناد کرد که به اریک ترامپ، دستور دهد که همراه با سوگند خوردن، شهادت دهد و نیز به "سازمان ترامپ" دستور دهد که اسناد متعلق به برخی از املاک این شرکت را از جمله ساختمان واقعدر وال استریت و هتل بین المللی ترامپ در شیکاگو را ارائه کند.طبق گفته وکیل شخصی سابق ترامپ، و شهادت وی در کنگره، موکل سابق وی، ارزش برخی املاک و مستغلات را به منظور گرفتن وام یا برخورداری از تخفیف های مالیاتی ، کم یا زیاد کرده است.

این شهادت از داخل کاخ سفید بود، همچنین شهادت هایی نیز از منزل شخصی وی یعنی از سوی خانواده ترامپ داده شده است. ماری ترامپ در کتاب خود، برای وی، صفاتی مانند دلقک ، بی لیاقت و دو رو .. را به کار برده کرده است.

همچنین تقلب وی در وارد شدن به دانشگاه به سبب روابط غیرطبیعی وی با پدرش به علت سوابق مالیاتی رسواکننده که به منزله سرقت اموال عمومی امریکا به شمار می رود.

این که رئیس جمهوری یک کشور، مردم و کشور خود را فریب دهد، نهایت خفتی است که آمریکا به آن رسیده است .. رئیس جمهوری مملو از رسوایی های خاص و عام که سرتاپایش را دربرگرفته است.

پربیننده ترین خبرها