فریبا: کفه ترازوی شهرآورد به سود استقلال سنگینی می‌کند

فریبا: کفه ترازوی شهرآورد به سود استقلال سنگینی می‌کند
سه شنبه 4 شهريور 1399 - 21:36

پیشکسوت استقلال گفت: در دیدار شهرآورد پیش رو کفه ترازو به سود استقلال سنگینی می‌کند و امیدوارم استقلال با ارائه نمایش خوب و تماشاگر پسند به پیروزی رسیده و به فینال جام حذفی صعود کند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

بهتاش فریبا اظهار داشت: با معاون ورزشی با استقلال درباره مطالبات گذشته‌ام دیدار داشتم و توافق کردم تا خدای ناکرده برای تیم محبوبم در راه صدور مجوز حرفه‌ای گری مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: باشگاه استقلال تا روز نهم شهریور فرصت دارد تا تکلیف طلبکاران خود را مشخص کند و دلم نمی‌خواست خدای ناکرده به خاطر طلبی که من داشتم مانعی بر سر راه این مجوز شکل بگیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در شهرآورد حذفی نفراتی از خط دفاعی خود را در اختیار ندارد و این موضوع می‌تواند برای این تیم مشکلاتی درست کند اما فکر می‌کنم فرهاد مجیدی در غیاب محمد دانشگر و روزبه چشمی از وجود شاهین طاهرخانی استفاده کند.

به گزارش ایرنا، فریبا تصریح کرد: استقلال بهترین هافبک‌های وسط ایران علی کریمی، مسعود ریگی، بهترین گل‌زن و بهترین گلساز لیگ برتر را در اختیار دارد و به طور حتم آنها برای شهرآورد انگیزه‌های زیادی دارند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم نیمه اول بازی شهرآورد ۲ تیم برای محک زدن یکدیگر پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت و بازی خوبی را شاهد نخواهیم بود اما احساس می‌کنم در نیمه دوم بازی متفاوتی را شاهد بوده و سرخابی‌ها عملکرد خوبی را به اجرا بگذارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها