رونمایی پرسپولیس از خریدهای تازه

رونمایی پرسپولیس از خریدهای تازه
دوشنبه 10 شهريور 1399 - 18:27

باشگاه پرسپولیس قصد دارد امروز (دوشنبه) از خریدهای جدیدش رونمایی کند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

باشگاه پرسپولیس از طریق مدیربرنامه‌های یحیی گل‌محمدی مذاکرات خوبی را با چند بازیکن داشته و احتمال اینکه تعدادی از آنها امروز سرخپوش شوند زیاد است.

در خط دروازه رشید مظاهری، حامد لک و سعید جلالی راد نفراتی هستند که در لیست گل‌محمدی هستند و چنانچه دو نفر آنها جذب شوند آنوقت جدایی بوژیدار رادوشویچ از جمع سرخپوشان قطعی است.

در پست دفاع چپ علی نعمتی و سعید آقایی مداکراتی را با پرسپولیس داشته‌اند و یکی از آنها سرخپوش خواهد شد. برای دفاع میانی هم محمد حسین مرادمند فعلا تنها گزینه گل‌محمدی است.

برای پست هافبک دفاعی و میانی هم با خبر شدیم احسان پهلوان بعد گرفتن رضایت‌نامه از ذوب‌آهن در تماس با گل‌محمدی برای‌ سرخپوش شدن ابراز علاقه کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری آنا، محمد سرلک و محمد میری هم برای پست هافبک دفاعی در لیست یحیی هستند که با آنها هم مذاکره شده و امکان سرخپوش شدن دو نفر از این سه نفر زیاد است. در خط حمله نیز فعلا جذب حسین مهربان برای پرسپولیسی‌ها محتمل است.

نکته جالب توجه اینکه نفراتی چون سعید آقایی و احسان پهلوان یک فصل فوتبالی بد را در فصل گذشته سپری کردند و مشخص نیست چرا در لیست خرید گل‌محمدی قرار گرفته‌اند. ضمن اینکه غیر از لک بقیه نفرات هر یک در مقطعی شاگرد گل‌محمدی بوده‌اند.

پربیننده ترین خبرها