کمیته‌های مقاومت: حاکمان امارات نمی‌توانند توجه امت را از دشمن حقیقی منحرف کنند

کمیته‌های مقاومت: حاکمان امارات نمی‌توانند توجه امت را از دشمن حقیقی منحرف کنند
دوشنبه 10 شهريور 1399 - 22:44

کمیته‌های مقاومت در فلسطین تاکید کردند که حاکمان امارات با ضربه جدیدی که از طریق سازش با صهیونیست‌ها به سینه امت عربی و اسلامی وارد کردند نمی‌توانند دشمنی دیرینه امت عربی با اشغالگران را به سمت دشمنی با غیر آنها منحرف کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

کمیته‌های مقاومت در فلسطین فرود هواپیمای رژیم صهیونیستی در امارات را تداوم سریال خیانت و شرم و ضربه جدیدی به سینه امت اسلامی خواندند و از ملت‌ها خواستند قیامی گسترده در رد سازش به پا کرده و صدایشان را در برابر سازشگران بالا ببرند.

این کمیته‌ها توافق سازش با رژیم اشغالگر را ننگی برای حاکمان امارات خواندند و گفتند: «این اقدام شرم آور جدید آنها در قبال دشمن صهیونیستی است که سرزمین فلسطین و مقدسات آن را غصب کرده و قتل عام‌هایی را در حق ملت آن و همه ملت‌های عربی مرتکب می‌شوند».

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم،کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند:« فرود هواپیمای اماراتی ضربه جدیدی به سینه امت عربی و اسلامی و تاریخ آن و خون شهدای پاک آن است».

کمیته‌های مقاومت تاکید کردند که این اتفاق چیزی از ماهیت مناقشه اعراب و رژیم صهیونیستی تغییر نخواهد داد، زیرا دشمن صهیونیستی دشمن اصلی امت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و تلاش حکام امارات برای القای اینکه ملت‌های عربی دشمنانی غیر از رژیم صهیونیستی دارند، نیرنگی است که ملت‌های عربی فریب آن را نخواهند خورد.

کمیته‌های مقاومت از فرزندان امت اسلامی خواستند قیامی گسترده در رد سازش به پا کنند و صدایشان را در برابر سازشگران بالا برده و آنها را ریشه کن کنند و به همه منافع صهیونیست‌ها در کشورهایشان ضربه بزنند.

نخستین هواپیمای رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه - ۳۱ آگوست) در ابوظبی پایتخت امارات بر زمین نشست.

این نخستین پرواز مستقیم از تل آویو به ابوظبی است که تنها ۱۷ روز پس از اعلام توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد. این پرواز حامل یک هیأت آمریکایی - اسرائیلی بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها