گزارش خبرنگار العالم از کاخ بعبدا/ موضع مکرون در قبال حزب‌الله انعطاف پذیر بوده است

گزارش خبرنگار العالم از کاخ بعبدا/ موضع مکرون در قبال حزب‌الله انعطاف پذیر بوده است
سه شنبه 11 شهريور 1399 - 18:15

خبرنگار العالم در بیروت گزارش داد که فرانسه درقبال گروه های سیاسی لبنان، از جمله گروه های مقاومت و حزب الله انعطاف پذیر بوده است.

العالم - لبنان

خبرنگار العالم در بیروت گزارش داد : "امانوئل مکرون" رئیس جمهوری فرانسه، در سفر به لبنان، دو دیدار با رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت داشته است، چرا که حزب الله یک حزب منتخب و نماینده بزرگ و قابل اعتماد مردم برای خارج کردن لبنان از بحران فعلی، به شمار می رود.

"حسین عزالدین" گزارشگر العالم از بیروت ،ساعت 14 و 10 دقیقه امروز به وقت مکه مکرمه از داخل کاخ بعبدا و قبل از رسیدن مکرون به آن جا در گزارشی افزود: فرانسه در قبال گروه های سیاسی لبنان، از زمان سفر اول مکرون به بیروت، انعطاف پذیر بوده است.

وی با اشاره به دو بار دیدار مکرون با رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت گفت: این مساله تاکیدی بر این است که حزب الله حزبی منتخب است که در دولت و پارلمان نماینده دارد. در نتیجه، حزب الله به عنوان یک حزب سیاسی بزرگ ، در هرگونه روندی برای اخراج کشور از بحران قابل اعتماد است.

خبرنگار العالم همچنین با اشاره به طرح اخیر مکرون که نتیجه آن تسریع در تعیین مامور تشکیل دولت لبنان بود، گفت : فردا رایزنی هایی در پارلمان برای بررسی ساختار و، ماهیت و ترکیب دولت جدید انجام خواهد شد.

خبرنگار العالم در این ارتباط مستقیم، برنامه های مکرون در سفر به بیروت پایتخت لبنان را اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها