ایران؛ خطری نزدیک علیه رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 19 شهريور 1399 - 18:19

تحلیلگر سیاسی لبنان تأکید کرد، رژیم اشغالگر اسرائیل همواره پیشرفت موشکی و سایبری ایران را تهدیدی علیه امنیت خود تلقی می‌کند و این رژیم به رغم حمایت آمریکا از آن، نمی‌تواند با ایران مقابله کند.

العالم- ایران

"حسان علیان" در گفت‌وگو با تلویزیون العالم اظهار داشت: معتقدم اسرائیل به خوبی می‌داند محور مقاومت و به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین تهدیدی فراروی این رژیم در برهه کنونی است؛ چرا که محور مقاومت و از جمله ایران ذخایر عظیم علمی و توانمندی‌های نظامی فوق‌العاده‌ای دارند و همواره در حال خودکفا و توسعه‌مند کردن خود هستند.

وی افزود: اسرائیل همواره از تهدیدها، از جمله سایبری و موشکی، علیه امنیت خود را با نگرانی بالا صحبت می‌کند. آمریکا زمانی‌که از توافق هسته‌ای خارج شد یکی از شروط آن برای بازگشت دوباره به توافق، بحث و رایزنی درباره موشک‌های دوربُرد بود. همین چند روز پیش، ایران توانست دو موشک با نام‌های "شهید قاسم سلیمانی" و "شهید ابو مهدی المهندس" را که بردشان بالغ بر 1000 کیلومتر مربع است، تولیدت کند.

العلیان همچنین گفت: رژیم صهیونیستی پیشرفت موشکی و سایبری ایران را تهدیدی علیه امنیت خود می‌داند و نمی‌تواند با آن مقابله کند و حتی به رغم برخورداری از حمایت‌های آمریکا، توانمندی‌ها و ابزار لازم برای چنین رویارویی را ندارد.

پربیننده ترین خبرها