واکنش جنبش انصارالله به عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی

واکنش جنبش انصارالله به عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی
شنبه 22 شهريور 1399 - 00:14

جنبش انصارالله یمن با محکوم کردن اقدام آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد این رژیم به زودی بهای سنگینی برای این خیانت خود پرداخت خواهد کرد.

العالم-یمن

جنبش انصارالله یمن تاکید کرد رژیمهایی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هروله(شتاب) می کنند، نماینده ملتهای خود نیستند و بهای سنگینی برای این خیانت خود پرداخت خواهند کرد.

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه خود اعلام کرد ما از اعلام عادی سازی روابط میان نظام بحرین و دشمن اسرائیلی ابراز شگفتی نمی کنیم.

این بیانیه افزود پیوستن علنی بحرین به قطار عادی سازی روابط از نظامی که تحت قیمومیت آمریکا و اسرائیل است، عجیب نیست.

این جنبش با اشاره به خنجرهای خیانت پنهان و آشکار رژیمهای عربی به مسئله فلسطین تاکید کرد ما بار دیگر بر حمایت خود از ملت فلسطین در مبارزه خود برای بازیابی کرامت و حاکمیت دولت خود و رهایی از نظام خیانت تاکید می کنیم.

محمد علی الحوثی یکی از رهبران جنبش انصارالله هم تاکید کرد اقدام حکومت بحرین، خیانت و جنایت علیه فلسطین و شهدا و مقدساتش است.

کنگره مردمی یمن هم اعلام کرد ما عادی سازی روابط میان بحرین و دشمن صهیونیستی را به شدت محکوم می کنیم.

شبکه الجزیره هم گزارش داد وزارت خارجه یمن اقدام حکومت بحرین در عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را محکوم کرد.

وزارت خارجه یمن اعلام کرد عادی سازی تنها در صورت بازگرداندن حقوق به صاحبانش بر اساس طرح صلح عربی امکان دارد.

مقامات ارشد آمریکا، بحرین و رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه 21 شهریور طی بیانیه‌ای اعلام کردند که بحرین و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط فی‌مابین به توافق رسیده‌اند.

در این بیانیه اعلام شد که اقدام امارات متحد عربی و شیخ محمد بن زاید مبنی بر پیشگام شدن در عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک با اسرائیل که در روز 13 آگوست 2020 [23 مرداد] اعلام شد را تحسین می‌کنند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها