علمای بحرین: ملت بحرین از خیانتکاران آل خلیفه مبرا است

علمای بحرین: ملت بحرین از خیانتکاران آل خلیفه مبرا است
شنبه 22 شهريور 1399 - 20:42

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه «رژیم دیکتاتوری بحرین هیچ پیوندی با ملت بحرین ندارد» تاکید کردند که ملت‌های مسلمان از این خیانتکاران مبرا هستند.

العالم - بحرین

علمای بحرین در بیانیه خود آورده اند: خیانتکارانی که بدنبال عادی سازی روابط هستند و با دشمن خداوند و امت اسلامی توطئه می‌کنند، از ما نیستند و ما نیز از آنها نیستیم و از آنها تبری می جوییم.

این بیانیه در اشاره به رژیم بحرین افزود: این رژیم قلدر تنها به یک تماس تلفنی از ارباب آمریکایی خود نیاز دارد تا با خفت و خواری تمام نقش بردگی را ایفا کند.

به گفته علمای بحرین، رژیم مستبد بحرین دست در دست دشمن خداوند و دشمن امت اسلامی و عربی یعنی رژیم صهیونیستی خونریز و غاصب گذاشته است.

این علما تاکید کردند: نامشروع بودن این رژیم مستبد در بحرین و جدایی و گسست آن از اراده مردمی بر کسی پوشیده نیست و جای تعجب ندارد که مجالس صوری این رژیم با گستاخی کامل به سرعت جشن و پایکوبی کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اقدام رژیم بحرین در اعلام عادی سازی روابط با دشمن، ماهیت دیکتاتوری این رژیم را کاملا برملا ساخت که هیچ پیوندی با ملت بحرین ندارد.

این بیانیه تاکید کرد: ملت بحرین و امت اسلامی و عربی از همه این خیانکاران مبرا هستند.

علمای بحرینی افزودند: مسئله فلسطین یک مسئله عقیدتی و دینی و شرافتی است و با عزت و کرامت پیوند خورده است و تا زمانی که یک قطره خون در رگ‌های مسلمانان جاری است، جای سازشی در این زمینه وجود ندارد.

این علما تاکید کردند: ملت ما از زمان اشغال فلسطین تاکید کرده و امروز نیز تاکید می‌کند که در کنار برادران فلسطینی خود و همه مسلمانان و اعراب و آزادگان جهان در خندق و محور مقاومت و زیر پرچم "هیهات منا الذلة " قرار دارد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها