الزهار برای کشورهای عادی کننده روابط با اسرائیل، آینده شوم پیش‌بینی کرد

الزهار برای کشورهای عادی کننده روابط با اسرائیل، آینده شوم پیش‌بینی کرد
شنبه 22 شهريور 1399 - 22:39

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز، شنبه اعلام کرد: بحرین و امارات با آینده‌ای مملو از بلا، شکست و ذلت روبه رو می‌شوند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه المسیره، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی، حماس، با اشاره به اقدام شیخ زاید بن سلطان آل نهیان در بازسازی منازلی که ارتش اشغالگر در فلسطین بازسازی کرد و اقدامش برای ایجاد محله‌هایی در حمایت از پایداری ملت فلسطین اظهار کرد: آنچه امروز از سوی این حکومتهای خلیج‌نشین رخ می‌دهد، کودتایی علیه تاریخ و سیاست پدران‌شان است.

او اضافه کرد: رهبری فاسد در امارات و بحرین از مسیر درست منحرف شده و ما آنها را در حال حرکت در مسیر مزدوری برای دشمن اسرائیلی می‌بینیم.

الزهار خاطرنشان کرد: این سیاست آخرین میخ را به تابوت این حکومتها خواهد کوبید که به ملت‌هایشان زورگویی می‌کنند و ثروت‌ها و پول‌های نفت را برای ارضای دشمن اسرائیلی و آمریکایی هدر می‌دهند.

او تاکید کرد، ملت فلسطین هرگز از این کودتا و این تفاهمات سیاسی متاثر نخواهد شد.

او به عادی کنندگان روابط و کسانی که قصد دارند به این قطار بپیوندند این گفته خداوند تعالی را یادآوری کرد "فإذا جاء وعد الآخرة لیسؤوا وجوهکم ولیدخلوا المسجد کما دخلوه أول مرة ولیتبروا ما علوا تتبیراً" (آن‌گاه که وقت (انتقام ظلم) دیگر شما (که کشتن یحیی و زکریاست یا عزم قتل عیسی) فرا رسید (باز بندگانی قوی و جنگ آور را بر شما مسلط می‌کنیم) تا اثر بیچارگی و خوف و اندوه بر رخسار شما نشانند و به مسجد بیت المقدس (معبد بزرگ شما) مانند بار اول درآیند و به هر چه رسند نابود سازند.).

وی گفت، کسی که به آمریکا و اسرائیل و نه خداوند تکیه می‌کند با ذلت، فقر و شکست روبه‌رو خواهد شد.

ایسنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها