عمانی ها مخالف عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسراییلی

عمانی ها مخالف عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسراییلی
يکشنبه 23 شهريور 1399 - 19:06

مردم عمان با اعلام مخالفت خود با توافق عادی سازی میان بحرین و رژیم اشغالگر، نظام های عربی را به مخالفت با عادی سازی فراخواندند و تاکید کردند که آنها فقط یک فلسطین به پایتختی قدس شریف می شناسند.

العالم ـ جهان اسلام

کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ عمانی ها مخالف عادی سازی، بر مخالفت خود با هرگونه اقدامی در راستای عادی سازی روابط با صهیونیست ها را اعلام کردند.

کاربری تحت عنوان "الشهم" نوشت: ای عروجگاه رسول اکرم آرام بگیر، برای رسیدن به تو باید علف های هرز از استان مقدست برداشته شوند.

محمد عبدالرحمن در توییت خود بار دیگر بر پایبندی به فلسطین و خاک فلسطین تاکید کرد.

محمد بن سلیمان بن تمیم الهنائی نیز توییت کرد که تاریخ به کسانی که در مقابل ترامپ و نتانیاهو زانو زدند، رحم نخواهد کرد.

کاربری به نام Mohammed. Rafit در توییتر نوشت: تماس اخیر ترامپ با سلطان عمان نشان می دهد که دولت ما تحت فشارهای گسترده است. تا انتخابات امریکا چیزی نمانده است امیدواریم که ارزش خود و آرمان های خود را از دست ندهیم تا فقط به برگه ای برای پیروزی ترامپ احمق در انتخابات تبدیل شویم.

راشد نیز توییت کرد که پس از بیانیه شیخ احمد مفتی کل عمان در محکومیت عادی سازی با رژیم اشغالگر و نیز بیانیه اخیر وزیر خارجه مبنی بر آنکه بدون برپایی کشور فلسطین هیچ صلحی در کار نخواهد بود، و نیز مخالفت اکثریت مردم عمان با عادی سازی، ما اینک بسیار خوشبین هستیم.

این در حالی است که پادشاهی عمان در بیانیه ای از عادی سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر استقبال کرده و قرار است نمایندگان امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اینده برای امضای توافق سازش در واشنگتن با یکدیگر دیدار کنند.

بحرین پس از مصر و اردن وامارات چهارمین کشور عربی است که عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها