برگزاری گردهمایی انتخاباتی ترامپ در فضای سرپوشیده و انتقاد فرماندار نوادا

برگزاری گردهمایی انتخاباتی ترامپ در فضای سرپوشیده و انتقاد فرماندار نوادا
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 11:02

فرماندار نوادا می گوید رئیس جمهور فراموش کرده است بحران کرونا وجود دارد.

العالم - آمریکا

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علی رغم نگرانی‌های گسترده درباره شیوع ویروس کرونا، گردهمایی انتخاباتی خود در ایالت نوادا را در یک فضای سرپوشیده برگزار کرد.

ترامپ در اظهاراتی در این گردهمایی انتخاباتی، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا را به استفاده از مواد مخدر و نرمش در برابر جرم و جنایت متهم کرد.
ترامپ در این گردهمایی گفت: بایدن می خواهد از تروریست های داخلی دلجویی کند ولی برنامه من دستگیری تروریست های داخلی است. اگر بایدن پیروز شود، اوباش و آشوبگران پیروز خواهند شد.
جمعیت حاضر در این گردهمایی نزدیک به یکدیگر نشسته بودند و بیشتر آنها ماسک نداشتند. بایدن پیش از این از ترامپ به خاطر برگزاری گردهمایی های انتخاباتی حضوری که جان و زندگی مردم را به خطر می اندازد، انتقاد کرده بود.
استیو سیسولاک، فرماندار نوادا نیز از تصمیم ترامپ برای برگزاری گردهمایی انتخاباتی در فضای سرپوشیده و بسته انتقاد و رئیس جمهور آمریکا را به اقدامات خودخواهانه و غیرمسئولانه متهم کرد که جان مردم را به خطر می اندازد.
وی با انتشار پیامی در توییتر نوشت: به نظر می رسد رئیس جمهور فراموش کرده است که این کشور در بحبوحه شیوع جهانی ویروس کرونا قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها