بحرینی‌ها عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها را به شیوه‌های مختلف محکوم کردند

بحرینی‌ها عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها را به شیوه‌های مختلف محکوم کردند
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 18:00

پایتخت و بسیاری از شهرهای بحرین شاهد اعتراضات گسترده مردمی برای محکوم کردن توافق عادی‌سازی رژیم آل‌ خلیفه و رژیم صهیونیستی بود.

العالم- بحرین

اهالی منامه، پایتخت بحرین و شهرک "کرباباد"، روز گذشته در جریان تظاهرات گسترده‌ای که برای ردّ توافق عادی‌سازی آل خلیفه و رژیم صهیونیستی برگزار کردند، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیده و تأکید کردند که حکومت آل‌خلیفه به فلسطین خیانت کرده است.

انقلابیون بحرین در شهرک "کرانه" نیز پرچم رژیم غاصب صهیونیستی را آتش زده و با برگزاری تظاهراتی، تأکید کردند که عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی برگرفته از اراده مردم نیست و ملت بحرین هرگونه خیانت به آرمان فلسطین را رد می‌کند.

هشتگ‌های #بحرینیون_ضد_التطبیع و #التطبیع_خیانة نیز طی دو روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی در بحرین ترند شد و دیوار ترس اهالی نیز فرو ریخته و آنها مواضع‌شان درباره این عادی‌سازی را علنی بیان می‌کنند.

انقلابیون بحرینی همچنین به منظور ابراز خشم‌شان از خیانت آل‌خلیفه به قضیه اصلی جهان اسلام، عکس "حمد بن عیسی" پادشاه این کشور و همچنین پرچم رژیم اشغالگر را زیر پای‌شان لگد می‌کنند.

ائتلاف 14 فوریه بحرین نیز در بیانیه‌ای، اعلام عادی سازی کامل روابط این کشور با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

ائتلاف 14 فوریه در ادامه بیانیه خود عادی‌سازی کامل روابط بحرین و اسرائیل را «خیانت» برشمرد و گفت: ما و ملت فلسطین از این خیانت برائت می‌جوییم.

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه جمعه از عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی خبر داد.

براساس بیانیه مشترک رهبران آمریکا، بحرین و رژیم صهیونیستی، آنها در مورد "ایجاد روابط کامل دیپلماتیک میان اسرائیل و پادشاهی بحرین" توافق کرده‌اند.

منابع صهیونیستی فاش کردند روابط میان بحرین و اسرائیل از ۲۵ سال پیش آغاز شده و مخفیانه در جریان بوده است.

پربیننده ترین خبرها