رهبر انصارالله یمن:

رژیمهای سعودی و امارات نماینده خط انحراف هستند

رژیمهای سعودی و امارات نماینده خط انحراف هستند
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 18:23

عبدالملک بدرالدین رهبر انصارالله یمن گفت: رژیمهای سعودی و امارات نماینده خط انحراف و تحریف در امت هستند.  

العالم یمن

سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصار الله یمن در سخنرانی خود درباره تازه ترین تحولات این کشور و منطقه گفت: دو کشور عربستان و امارات، پرچمدار نفاق، وابستگی به دشمنان امت و خرابکاری در امت هستند.

وی ادامه داد متاسفانه برخی اشخاص که زمام امور امت اسلامی را به دست گرفته اند در صف دشمنان اسلام، پیامبر (ص) و مقدسات هستند که این نشانه ای بسیار خطرناک است.

الحوثی افزود: کسانی که به طور مستمر به پیامبر امت توهین می کنند مرتبط با صهیونیست و سران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل هستند.

وی با ابراز تاسف درباره تحقق بسیاری از توطئه های دشمنان تصریح کرد اقدام امارات و بحرین در زمینه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی اقدامی خصمانه علیه امت است.

الحوثی گفت:این دو کشور با حمایت عربستان، صلح را بهانه کردند تا طرحهای آمریکا را اجرا کنند و همزمان به نفع آمریکا و اسرائیل جنگ به راه انداختند. آل سعود، امارات و آل خلیفه به آمریکا برای اجرای طرحهایش کمک مالی می کنند و رژیمهای مزدور منطقه نیز اموال خود را به شکلی بسیار سخاوتمندانه به صهیونیستها تقدیم می کنند.

وی رژیمهای مزدور را جبهه ای خطرناک در منطقه دانست که در تلاش برای ایجاد انحراف در امت و عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند.

الحوثی عادی سازی رابطه با اسرائیل را مردود و نوعی خیانت و جنایت اعلام کرد و افزود:فرزندان امت اسلامی باید در برابر توطئه های مزدوران بایستند.

دبیرکل جنبش انصار الله همچنین گفت: هدف از تجاوز به یمن تخریب این کشور برای ایجاد زمینه اشغال آن توسط آمریکا و اسرائیل است و تجاوز به یمن به مصلحت آمریکا و اسرائیل انجام شده است.

پربیننده ترین خبرها