خطیب زاده تشریح کرد؛

تلاش مذبوحانه پامپئو برای بازگرداندن قدری از حیثیت برباد رفته رژیم ترامپ

تلاش مذبوحانه پامپئو برای بازگرداندن قدری از حیثیت برباد رفته رژیم ترامپ
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 21:40

سخنگوی وزارت خارجه توئیت های اخیر پامپئو درباره مسائل داخلی ایران را عکس العمل های روان پریشانه و تلاش مذبوحانه با ادعای طرفداری از حقوق بشر برای بازگرداندن قدری از حیثیت برباد رفته رژیم ترامپ عنوان کرد.

العالم - ایران

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) توئیت‌های اخیر مایک پامپئو در خصوص مسائل داخلی کشورمان که مملو از خشم‌ وی نسبت به ظریف می باشد را عکس‌العمل‌هایی روانپریشانه از سر ناامیدی و افسردگی ناشی از شکستهای پی در پی دستگاه تحت مدیریت پامپئو و نوعی سرپوش گذاری بر این ناکامی ها ارزیابی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد:متاسفانه وزیر امور خارجه آمریکا که هر لحظه بیش از قبل رویکرد فشار حداکثری و یکجانبه گرایی در مورد ایران را شکست خورده می بیند، تلاش مذبوحانه دارد با ادعای طرفداری از حقوق بشر، قدری از حیثیت برباد رفته رژیم ترامپ را برگرداند.

خطیب زاده افزود: این در حالی است که دولتی که آقای پامپئو به آن منتسب است دارای بدترین کارنامه حقوق بشر بوده و روزی نیست که صدای دادخواهی مردم آمریکا در مقابله با خشونت، تبعیض و نژاد پرستی شنیده نشود.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در ادامه اضافه کرد: به رغم وضعیت وخیم داخلی آمریکا، آقای پامپئو که آموزشهای جعل ،فریبکاری و دروغگویی را در سازمان سیا فرا گرفته، به دنبال انحراف افکار عمومی بر پایه هرقدر دروغ بزرگتر، باورپذیرتر، است.

فارس

پربیننده ترین خبرها