تهران هفته سختی خواهد داشت

تهران هفته سختی خواهد داشت
پنج‌شنبه 3 مهر 1399 - 13:02

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: به نظر می‌رسد هفته آینده هفته سخت‌تری در تهران در رابطه با بیماری کرونا باشد و حتما باید به سمت اعمال محدودیت‌ها حرکت کنیم.

العالم - ایران / علمی

دکتر علی رضا زالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به نظر می‌رسد شرایط خوبی در هفته یا هفته‌های بعدی در تهران نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری اعمال مجدد محدودیت ها در تهران هستیم، گفت: با تمام توان در این زمینه در تلاش هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به ارسال پیشنهاداتی به وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی ما اقتضا می‌کند که در اسرع وقت پیشنهادات عملیاتی شود.

زالی همچنین در اوایل هفته جاری در پاسخ به سوال خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درمورد برقراری مجدد محدودیت ها در تهران گفت: به نظر می‌رسد شرایط فعلی تهران سخت تر شده به همین دلیل در نامه ای به وزیر بهداشت درخواست کردیم مجموعه ای از محدودیت هایی که کمیته امنیتی - انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در گروه‌های ۳ و ۴ به عنوان مصادیق محدودیت اعلام کرده به خصوص موضوع دورکاری در سطح استان تهران بار دیگر اعمال شود.

وی، رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام مداخلات و کم شدن مردم در تجمعات، جلوگیری از شتاب در بازگشایی‌ها را از مهم‌ترین عوامل کاهش آمار فوتی‌ها ذکر کرد و افزود: این عوامل باید به دقت رعایت شود تا شاهد کاهش فوتی ها باشیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها