فشار یک کشور خاص به AFC علیه سرخپوشان/ توضیحات مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت آل کثیر

فشار یک کشور خاص به AFC علیه سرخپوشان/ توضیحات مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت آل کثیر
شنبه 12 مهر 1399 - 17:16

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به دنبال محرومیت عیسی آل کثیر، توضیحاتی در فضای مجازی در این باره ارایه داده است.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

متن توضیحات علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به این شرح است:

دیروز AFC به باشگاه نامه زد که عیسی آل کثیر باید دلیل این خوشحالی بعد از گل را توضیح دهد که باشگاه بعد از مشورت با چند حقوقدان بلافاصله لایحه ای 4 صفحه ای تنظیم و در آن با اضافه کردن تمام عکس و ویدیوهای مربوط به شادی گل های عسی در سال های قبل، تاکید کرد که این شادی بعد از گل او از خیلی وقت پیش انجام می شده و ابدا ارتباطی با مسایل نژادپرستانه یا توهی و بی احترامی به کسی یا قومی ندارد.

از طرف خود عیسی هم در این نامه اشاره شد که خوشحالی بعد از گلش به خاطر برادر زاده اش است و همیشه گل هایش را به او تقدیم می کند.

از آن گذشته عیسی این خوشحالی را نه فقط جلوی تیم پاختاکور که بعد از گلزنی به تیم های شارجه و السد هم انجام داده بود. با وجود این که AFC خیلی راحت به عکس های این بازی ها دسترسی داشت باز هم در دفاعیه باشگاه این عکس ها گنجانده شد.

از همان اول هم می شد حدس زد که AFC با فشار زیاد یک کشور خاص که همیشه قدرت عجیبی دارد و می خواهد نماینده اش را به فینال برساند، تصمیم عجیبی بگیرد. اما واقعا مسخره است.

فعلا نمی شود بیشتر از این حرف زد. با این اتفاق خیلی بیشتر متحد شدیم. خدا با ماست...

به دنبال این حکم بازیکنان پرسپولیس امروز ( شنبه 12 مهر ماه) با بدرقه آل‌کثیر راهی ورزشگاه شدند تا ساعت 18.30 در برابر تیم النصر عربستان در فینال غرب آسیا بدون حضور گلزن و ستاره سرخ پوشان، صف آرایی کنند.

پربیننده ترین خبرها