اعتراض باشگاه النصر علیه پرسپولیس/ آیا توطئه دیگری در راه است؟

اعتراض باشگاه النصر علیه پرسپولیس/ آیا توطئه دیگری در راه است؟
يکشنبه 13 مهر 1399 - 10:14

باشگاه النصر عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اعتراضی را درباره تیم ایرانی تقدیم AFC کرده و مدعی شده که استفاده پرسپولیس از چند بازیکن جدید غیر قانونی بوده است.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که باشگاه النصر اعتراض رسمی خود را به AFC به بهانه این که بعضی از بازیکنان پرسپولیس نمی توانستند تیم را در لیگ قهرمانان همراهی کند ارائه داد.

در نامه اعتراض آمیز باشگاه عربستانی آمده است: چند بازیکن پرسپولیس قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا به تیم پیوستند این درحالی است که تیم مجوز کمیته حل اختلافات را به دست نیاورد و به همین خاطر نمی توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند.

شکایت النصر با اتهام استفاده پرسپوليس از بازیکن غیرقانونی بوده است. این شایعه پیش از بازی نیمه نهایی منتشر شد اما طبق تاریخی که فیفا مشخص کرده بود، ثبت بازیکنان پرسپولیس قانونی بوده است.

مصاف شنبه شب (12 مهرماه 1399) پرسپولیس ایران با النصر عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که تا پایان وقت های اضافی یک بر یک مساوی شده بود، در ضربات پنالتی به برد سرخ پوشان منجر شد و این تیم برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

پرسپولیس پیش از این در سال ۲۰۱۸ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود که در دیدار نهایی از کاشیما آنتلرز شکست خورد و نایب قهرمان شد.

تیم پرسپولیس ایران در ضربات پنالتی توانست با درخشش حامد لک 5 بر 3 تیم پرستاره النصر عربستان را شکست دهد و در نهایت با نتیجه 6 بر 4 باتوجه به نتیجه یک بر یک در پایان وقت اضافی، با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دورازه بان تیم پرسپولیس با درخشش عالی، پنالتی چهارم تیم النصر عربستان را گرفت تا سرخ پوشان در ضربات پنالتی 5 بر 3 بر این تیم پرستاره فایق آیند.

این درحالی است که AFC حدود سه ساعت قبل از بازی، عیسی آل کثیر ستاره پرسپولیس را به خاطر شادی پس از گل در بازی با پاختاکور ازبکستان به بهانه رفتار نژادپرستانه، شش ماه از بازی محروم کرد و جریمه 10 هزار دلاری برای وی در نظر گرفت.

اتفاقی که خشم هواداران پرسپولیس و مردم ایران را برانگیخت.

حکم سخت گیرانه و محرومیت آل‌کثیر در حالی از سوی AFC به خاطر رفتار نژادپرستانه در جریان دیدار پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان و شادی پس از گلزنی وی اعمال شده که وی گفته این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم‌های کوچکی دارد. از سال‌های قبل، گل که می‌زدم به افتخارش، چشم‌هایم را مثل او می‌کردم، همین.

پربیننده ترین خبرها