تاکید رئیس جمهور عراق بر هماهنگی ارتش و الحشد الشعبی برای مبارزه با تروریسم

تاکید رئیس جمهور عراق بر هماهنگی ارتش و الحشد الشعبی برای مبارزه با تروریسم
دوشنبه 14 مهر 1399 - 20:23

رئیس جمهور عراق در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش عراق بر لزوم تقویت هماهنگی ارتش و الحشد الشعبی برای ادامه مبارزه با تروریسم در این کشور تاکید کرد.

العالم - عراق

«برهم صالح» رئیس جمهور عراق روز دوشنبه بر ادامه مبارزه با تروریسم در عراق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: برهم صالح امروز میزبان عبدالامیر یارالله رئیس ستاد ارتش عراق بود که در این دیدار بر ضرورت تقویت امنیت و ثبات در عراق و حفاظت از نهادهای حکومتی و نهادهای دیپلماتیک و تثبیت اختیارات دولت برای اجرای قانون، مقابله با تروریست‌ها و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی تاکید کرد.

صالح گفت: مثل زمان درگیری‌ها با داعش که نیروهای ارتش، الحشد الشعبی و پیشمرگه با یاری یکدیگر، پیروزی‌های بزرگ بر تروریست‌ها به دست آورده و شهرها را از لوث آنها آزاد کردند حالا نیز هماهنگی این نیروهای مشترک امنیتی برای مقابله با چالش‌ها و رفع شکاف‌های امنیتی ضروری است.

رئیس جمهورعراق همچنین بر لزوم ارتقای توانمندی‌های نیروهای مشترک امنیتی در سطوح آموزش و تسلیح و توسعه توانایی‌های رزمی آنها تاکید کرد.

رئیس ستاد کل ارتش عراق روز گذشته هم به همراه رئیس سازمان الحشد الشعبی به منطقه کردستان عراق رفته و در دیدار با نخست‌وزیر این منطقه بر تقویت همکاری برای مبارزه با بقایای داعش به خصوص در مناطق مورد مناقشه میان اربیل و بغداد تاکید کردند.

پربیننده ترین خبرها