بعثی ها وجوکرها چطور جسارت هتک حرمت امام حسین (ع) را پیدا کردند؟

بعثی ها وجوکرها چطور جسارت هتک حرمت امام حسین (ع) را پیدا کردند؟
چهارشنبه 16 مهر 1399 - 21:51

آنچه دیروز در کربلا اتفاق افتاد، تعرضی آشکار از سوی افرادی گمراه ، منحرف ، هم جنس باز و احمق به قداست مکانی به نام کربلا در آستانه اربعین حسینی است که سردسته آنان، عناصر بعثی جنایتکار و جوکرهای سفارت آمریکا هستند.

العالمکشکول

این افراد در پشت نقاب گروه های "انقلاب اکتبر" ،"انقلابیون اکتبر" و "اکتبری ها" مخفی شده اند و همه مناطق عراق از شرق تا غرب و شمال تا جنوب از آن ها خشمگین هستند، چرا که عناصر بعثی و جوکری، به مقدس ترین مقدسات عراقی ها اهانت کردند.

این درحالیست که مسئولان، سیاستمداران، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه و فعالان عراقی، در برابر چنین تجاوزها و جنایت های عناصر بعثی و داعشی و جوکری همچون قتل ، آتش زدن کنسولگری ها و مقرهای الحشد الشعبی و اهانت به مرجعیت و شعائر حسینی سکوت کرده اند.

این سکوت باعث شده که عناصر بعثی و جوکری، به این شکل خطرناک ، به اقدامات خود ادامه دهند و در این شرایط و در پایتخت حسین(ع) و در روز حسین(ع) و درمیان طرفداران امام حسین(ع)، به طور علنی حضور پیدا کنند و به مقدس ترین مقدسات عراقی ها اهانت کنند.

اقداماتی که انجام شده، طرح هایی هدفمند و بررسی شده است که از سوی باندهای جوکری ، بعثی و داعشی حمایت می شود که به داخل تظاهرات مردم عراق برای مطالبه اصلاحات و مبارزه با فساد نفوذ کردند و مرجعیت دینی، الحشد الشعبی، احزاب اسلامی و کنسولگری های ایران را هدف قرار دادند و با سردادن شعارهای بعثی به شعائر حسینی اهانت کردند و این بار این اهانت در کربلای معلا و در روز امام حسین(ع) اتفاق افتاد و هدف آشکار از این اقدامات، ضربه زدن به مقدسات عراقی هاست.

مساله قابل توجه این است که آمریکا بهتر از دیگران از میزان نفرت عراقی ها به خود آگاه است، از این رو، تلاش می کند تا اینگونه نشان دهد که جهموری اسلامی ایران و آمریکا در نزد عراقی ها یکسان هستند ، از این رو ، همواره و از طریق باندهای جوکری وبعثی تلاش می کند تا شعارهایی را سردهد که در آن، نام جمهوری اسلامی ایران در کنار نام خود در یک جا قرار گیرد.

همان چیزی که دیروز در کربلا اتفاق افتاد و طی آن دیدیم که عناصر انحرافی وبعثی ها وجوکری ها، در شعارهای خود هم به جمهوری اسلامی ایران و هم به امریکا اهانت کردند.

این درحالیست که کسانی که این شعارها را سردادند، از جمله طرف هایی هستند که آمریکا و سفارت آن و حزب های طرفدار اشغالگران آمریکایی، بیشترین حمایت را از ان ها می کند.

با وجود فجیع بودن اتفاقاتی که در کربلای معلا رخ داد، اما این اتفاقات باعث شد که مردم عراق در برابر این گروه های جوکری وبعثی ومنحرف ، با احتیاط بیشتری برخورد کنند و هوشیارتر باشند. عراقی ها بهتر از دیگران می دانند که یک عراقی اصیل ، حرمت شعائر حسینی و شهر حسین(ع) و روز حسین(ع) را به هر دلیلی نخواهد شکست.

این کار را فقط انسان های مزدوری انجام می دهند که از لحاظ اخلاقی و عقیدتی، سست و متزلزل باشند و قبل ازاینکه سرزمین و وطنشان را بفروشند، شرافت خود را فروخته‌اند و این ویژگی عناصر بعثی است که در گذشته و در جریان انتفاضه شعبانیه، ضریح امام حسین(ع) را بمباران کردند و امروز هم عده ای دیگر دارند همان راه را ادامه می دهند.

این عناصر بعثی و جوکری فراموش کرده‌اند که امام حسین(ع) در عراق یارانی دارد که هرگز اجازه نخواهند داد که عقربه های ساعت به سال های قبل از سال ۲۰۰۳ برگردد، هنگامی که صدام آن عبارت را در برابر ضریح امام حسین(ع) بر زبان جاری ساخت .. اسم من حسين هست و اسم شما هم حسين است ببينيم كه چه کسی قوی است .. اما سرانجام سر از بدن صدام جدا شد و حکومت وی و باند جنایتکارش که می گفت از امروز دیگر هیچ مسلمان شیعه ای باقی نخواهد ماند‌، فروپاشید.

پربیننده ترین خبرها