گروهی از معترضان ضد نتانیاهو وارد قدس اشغالی شدند

گروهی از معترضان ضد نتانیاهو وارد قدس اشغالی شدند
پنج‌شنبه 17 مهر 1399 - 13:03

گروهی از معترضان به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از شمال فلسطین اشغالی حرکت کرده بودند، اکنون به شهر قدس اشغالی رسیده و در حال حرکت به سمت اقامتگاه وی هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

در حالی که معمولا تظاهرات علیه سیاست‌ها و عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر آخر هفته‌ها در فلسطین اشغالی برگزار می‌شد اما اکنون خبرهایی درباره برگزاری مجدد اعتراضات منتشر شده است.

روزنامه «جروزالم‌پست» امروز (پنجشنبه) در خبری فوری نوشت گروهی از معترضان ضد نتانیاهو که یک هفته قبل از مناطق شمال فلسطین اشغالی راهپیمایی به سمت شهر قدس اشغالی را آغاز کرده بودند، به این شهر رسیده‌اند.

بر این اساس، تظاهرات‌کنندگان با شعارهای ضد نتانیاهو از جمله «بی‌بی برو به زندان»، در حال راهپیمایی و باز کردن مسیر خود به سمت اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان بالفور (واقع در قدس اشغالی) هستند.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی به خیابان‌ها کشانده و معترضان خواستار استعفای نتانیاهو از سمت خود هستند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است.

محل اقامت نتانیاهو درقدس اشغالی طی هفته‌های گذشته به کانون تجمع معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

در برخی هفته‌ها بین ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار معترض به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تظاهرات برگزار می‌کردند.

پربیننده ترین خبرها