موسوی: اگر جای ترامپ بودم، یک ملت صلح طلب، اما جنگ بلد را تهدید نمی‌کردم

يکشنبه 20 مهر 1399
09:25
موسوی: اگر جای ترامپ بودم، یک ملت صلح طلب، اما جنگ بلد را تهدید نمی‌کردم
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو در پی هتاکی ترامپ عنوان کرد:‌ اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید، هرگز یک ملت صلح طلب، اما جنگ بلد را تهدید نمی‌کردم.

العالم _ ایران/ سیاسی

سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی هتاکی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، در توئیتر نوشت: اگر جای آقای ترامپ بودم در روزهای آخر حضورم در کاخ سفید هرگز یک ملت صلح طلب اما جنگ بلد را تهدید نمی‌کردم.

گفتنی است «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در یک مصاحبه رادیویی بار دیگر علیه ایران هتاکی کرد. او گفت: «ایران، این را می‌داند. آنها اخطار گرفته‌اند: اگر [...(استفاده از الفاظ رکیک)] و کار بدی علیه ما انجام دهید، بلایی سرتان می‌آوریم که تا حالا سابقه نداشته.»

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در توئیتی در پاسخ به هتاکی ترامپ بر علیه ایران نوشت: مردم ایران مرعوب لفاظی قلدرمآبانه رژیم شکست‌خورده و بی‌قانون ایالات متحده نمی‌شوند. مردم ما از هیچ کاری برای دفاع از عزت خود فروگذار نمی‌کنند. این ماییم که پاسخ به جنایات ایالات متحده - از جمله تحریم‌های جنون‌آمیز و ترور جنایتکارانه سردار سلیمانی دشمن شماره یک داعش - را انتخاب می‌کنیم.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان: ملت ایران در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها با اقتدار ایستادگی کرد


قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم


پیام گرم مردم لبنان به ملت ایران؛ روایت یک دوستی در روزهای سخت + فیلم


الوفاق: سیاست‌های رژیم بحرین در قبال آیین‌های عاشورایی به تنش‌های اجتماعی دامن زده است


رایزنی روسای جمهور لبنان و فرانسه درباره نتایج مذاکرات آمریکا- ایران


پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود


وام یک میلیارد دلاری بانک بریکس به آفریقای جنوبی برای نوسازی زیرساخت‌های خدمات شهری


پزشکیان با رئیس‌جمهور پاکستان دیدار کرد


حماس: اسرائیل به‌دنبال تحمیل ساختار سیاسی جدید در غزه است


دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان