کاخ سفید در قاب العالم

کاخ سفید در قاب العالم
يکشنبه 20 مهر 1399 - 17:42

در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شبکه جهانی العالم در سلسله برنامه هایی زنده جدیدترین ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این انتخابات را در قالب آیتم های متنوع و فضای گرافیکی جذاب برای بینندگان خود نمایش می دهد.

العالم - گفتگو با مهمان و کارشناسان مربوطه در آمریکا و دیگر کشورها، تحلیل مهمترین مقالات روزنامه و اندیشکده‌ها در ایالات متحده در گفتگو با کارشناس در داخل استودیو، واکاوی توئیت ها و هشتگ های مرتبط با انتخابات آمریکا در فضای مجازی، ارائه اطلاعات پایه درخصوص ساز و کار غیرمعمول انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا و بالاخره ویدئو و کاریکاتورهای مرتبط با جلوه های بصری جذاب از بخش های مختلف برنامه "فی البیت الابیض" است.

برنامه زنده "فی البیت الابیض" چهارشنبه ها به مدت 25 دقیقه ساعت 20 به وقت تهران روی آنتن شبکه العالم می رود.

این برنامه در هفته منتهی به انتخابات سوم نوامبر هرشب آخرین اخبار و اطلاعات داخلی و خارجی مربوط به انتخابات آمریکا را برای بینندگان عرب زبان خود بررسی و تحلیل خواهد کرد.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنامه "در کاخ سفید" پخش هفتگی خود را با تمرکز بر اهم مسائل روز آمریکا ادامه خواهد داد. برنامه "فی البیت الابیض" با اجرای علی قازان و سردبیری حسین موسوی با همکاری آقایان ابراهیم شربو و مجید سلیمانی و خانم فرزانه عبادزاده تولید می شود.

پربیننده ترین خبرها