واکنش کاربران به عاقبت دردناک کشاورز هندی که ترامپ را می‌پرستید

واکنش کاربران به عاقبت دردناک کشاورز هندی که ترامپ را می‌پرستید
جمعه 25 مهر 1399 - 12:50

بوسا کریشنا که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را به عنوان خدای خود می‌پرستید، سرانجام پس از شنیدن خبر ابتلای ترامپ به کرونا، آنقدر غذا نخورد تا خود را از دست داد.

العالم ـ گوناگون

این کشاورز جوان هندی در حیاط پشت خانه‌اش برای ترامپ تندیسی در اندازه‌های واقعی و پرستشگاه هم ساخته بود و هر روز او را ستایش می‌کرد. کریشنا ساکن یکی از روستاهای ایالت تلانگانا در جنوب هند بود که خبر ابتلای رئیس جمهوری آمریکا را از رسانه‌ها شنید.

این جوان هندی همزمان با ابتلای ترامپ به کووید-۱۹ در همدردی با خدای خود دست از غذا خوردن کشید و بسیار افسرده شد. سرانجام این کشاورز بینوا روز یکشنبه به دلیل ایست قلبی جان سپرد و از دنیا رفت.

بسیاری از کاربران با تعجب از این طرفدرا ترامپ، به انتقاد از پرستیدن یک شخص توسط شخص دیگر پرداخته اند. عده ای دیگر از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که احتمالا این کشاورز در دعاهای خود درخواست کرده بود که درد و بلای ترامپ به سر او بخورد و برای همین درجا مرد! بعضی از کاربران عنوان کردند که انسان موجودی عجیب است و البته هندی ها عجیب ترند. گروهی از کاربرن نیز معتقدند که بعضی از هندی ها تا دیروز گاو می پرستیدند و امروز ترامپ را به جای او می پرستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها