یک پارک در ژاپن امکان دورکاری را بر فراز چرخ و فلک فراهم می‌کند

یک پارک در ژاپن امکان دورکاری را بر فراز چرخ و فلک فراهم می‌کند
دوشنبه 28 مهر 1399 - 13:07

شیوع کووید-19 در سراسر جهان به خلق فرصت‌هایی شگفت‌انگیز منجر شده است.

العالم - آسیا

به نقل از وب‌سایت سی‌نت، شیوع بیماری کووید-19 بدون تردید به خلق فرصت‌هایی جدید برای کار کردن منجر شده است اما شاید تصور دورکاری از یک پارک موضوعی «تم پارک» آن هم بر فراز یک چرخ و فلک ایده شگفت‌انگیزی باشد.

پارک موضوعی و گردشگری «یومیوری لند» در توکیو بسته‌ای را برای افراد دورکار عرضه کرده است که به آنها امکان می‌دهد در استراحتگاهی ساحلی و یا بر فراز یک چرخ و فلک به دورکاری بپردازند. این اماکن به اینترنت بی‌سیم مجهز شده اند و امکان دورکاری را به آسانی فراهم می‌کنند.

این پارک برای استفاده و دورکار-محورِ چرخ و فلک و بوفه ساحلی خود، از متقاضیان روزانه 1990 ین (18 دلار) هزینه دریافت می‌کند. این بسته دورکاری، استفاده 60 دقیقه‌ای از چرخ و فلک را نیز شامل می‌شود. البته بنا بر قوانین مصوب ژاپن که برای مقابله با کرونا وضع شده اند، جیغ زدن بر فراز چرخ و فلک غیر قانونی است!

بنا بر یک نظرسنجی، 65 درصد از کسب و کارهای ژاپن برای مقابله با شیوع کرونا، کارمندان خود را به دورکاری تشویق می‌کنند. همچنین دولت ژاپن در ماه ژوئن (4 ماه پیش) از کسب و کارها خواست مجوز دورکاری را دست‌کم برای 70 درصد از کارمندانشان صادر کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها