اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی اقدام آمریکا را محکوم کرد

اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی اقدام آمریکا را محکوم کرد
جمعه 2 آبان 1399 - 17:18

اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام اخیر آمریکا در زمینه اعمال تحریم علیه این نهاد به اتهام واهی مداخله در انتخابات آمریکا را محکوم کرد و آن را غیرقانونی دانست.

العالم – ایران

در این بیانیه آمده است که این اتحادیه، یک سازمان بین المللی غیردولتی مستقل است، به هیچ دولتی وابسته نیست، بر اساس قوانین و موازین بین المللی فعالیت کرده و ماموریت آن رساندن پیام جهانی انسانی اسلام ناب محمدی (ص) و اطلاعات مستدل به مردم و دفاع از ارزش های انسانی و همچنین دفاع از مظلومین و مستضعفان جهان است.

اتحادیه در این بیانیه، اقدام غیرقانونی آمریکا در زمینه تحریم این نهاد را محکوم و تاکید کرد که به عنوان تریبون آزادیخواهان جهان به تلاش برای تحقق اهدافش در زمینه دفاع از مقدسات و حقوق امت به ویژه مظلومان ادامه خواهد داد.

این بیانیه تصریح کرد که این اقدام آمریکا نشانه خوی استبدادجویانه کاخ سفید و نقض آزادی بیان و آزادی اندیشه توسط واشنگتن است که این روزها به خاطر جنگ قدرت داخلی، دچار بحران سیاسی شده و می کوشد با متهم ساختن دیگران به دخالت در انتخابات آمریکا، بر شکست هایش سرپوش بگذارد و از بحران داخلی اش بگریزد.

اتحادیه در این بیانیه بر حق قانونی خود برای پیگیری این پرونده در سازمان های بین المللی ذی ربط جهت رفع این تحریم ظالمانه تاکید کرد و از رسانه ها و سازمان های مدافع حقوق بشر اتخاذ موضع مناسب در این زمینه را خواستار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها