محمد البخیتی: ترور وزیر ورزش و جوانان یمن بدون پاسخ نخواهد ماند

محمد البخیتی: ترور وزیر ورزش و جوانان یمن بدون پاسخ نخواهد ماند
سه شنبه 6 آبان 1399 - 17:36

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به شهادت حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن واکنش نشان داد و گفت که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند.

العالم - یمن

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به شهادت حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن واکنش نشان داد.

وی افزود: کشورهای ائتلاف تحت سرکردگی سعودی عامل جنایت ترور وزیر ورزش و جوانان یمن هستند. مزدوران کشورهای ائتلاف عاملان جنایت ترور وزیر جوانان و ورزش یمن هستند. عملیات ترور بدون پاسخ نخواهد ماند و حق ملت یمن است که به شیوه‌ای که مناسب می‌بیند، پاسخ دهد.

البخیتی تاکید کرد: تشدید تحرکات از جانب دشمنان، مقابله به مثل را به دنبال خواهد داشت. هدف قرار دادن یکی از وزیران دولت صنعا در راستای تشدید تحرکات دشمن است و با مقابله با مثل روبرو خواهد شد.

وی اعلام کرد: یمنی‌ها فرودگاه‌هایی را که از آن برای هدف قرار غیرنظامیان یمنی استفاده می‌شود را هدف قرار می‌دهند. ما مراکز و تاسیسات غیرنظامی را هدف قرار نمی‌دهیم زیرا با ما شرف می‌جنگیم.

البخیتی افزود: حملات ضد کشورهای ائتلاف تحت سرکردگی ریاض روز به روز گسترده‌تر خواهد شد و ما به ضربات قوی روی می‌آوریم. حملات به فرودگاه‌های سعودی دردآور برای آنهاست؛ اما تصمیم توقف جنگ در دست آل سعود نیست.

گفتنی است که «حسن زید» که از رهبران جنبش أنصارالله به شمار می‌رفت، امروز در شهر صنعاء هدف ترور قرار گرفت و به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها