آزمایش کرونای بایدن دوباره منفی شد

 آزمایش کرونای بایدن دوباره منفی شد
يکشنبه 11 آبان 1399 - 05:52

تیم انتخاباتی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌گوید آزمایش ابتلای وی به ویروس کرونا منفی شده است.

العالم - آمریکا

ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بامداد یکشنبه اعلام کرد که در فاصله دو روز مانده به انتخابات، آزمایش ابتلای بایدن به ویروس «کووید۱۹» دوباره منفی شده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، طبق بیانیه‌ این ستاد، بایدن که طی روزهای اخیر سخنرانی‌های متعددی در جمع هواداران خود داشته، آزمایش ابتلا به ویروس کرونا انجام داد که مجدداََ جواب آن منفی شد.

پیش از این، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که استفاده از ماسک را برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا ضروری نمی‌دانست، به این بیماری مبتلا شده بود و چند روز را نیز در بیمارستان گذراند.

از سوی دیگر، در حالی که رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روزهای پایانی خود را طی می‌کند، آمار روزانه ابتلا به کرونا در این کشور رکورد ۱۰۰ هزار نفر را شکست. (جزئیات بیشتر)

طبق آمار و ارقامی که کارشناسان بهداشت و درمان ایالات متحده ارائه کردند، روز گذشته (جمعه)، شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده از مرز ۹ میلیون نفر عبور کرد که این آمار در حقیقت معادل سه درصد از مجموع جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد و شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا نیز به حدود ۲۲۹ هزار نفر رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها