تخریب منزل یک فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست

تخریب منزل یک فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست
دوشنبه 12 آبان 1399 - 13:17

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی منزل یک مرد فلسطینی را در حالیکه حدود 150 نفر از فلسطینی‌ها با حضور در محل به نیروهای این رژیم معترض بودند، تخریب کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بامداد دوشنبه در زمان تخریب منزل یکی از اهالی کرانه باختری، حدود 150 فلسطینی با آتش‌زدن لاستیک و پرتاب سنگ و بطری، ضمن اعتراض به اقدام ارتش صهیونیستی در تخریب این منزل، با نیروهای اشغالگر درگیر شدند.

خبرگزاری «معا» فلسطین نیز به نقل از منابع پزشکی در کرانه باختری اعلام کرد که در این درگیری چندین ساعته، سه جوان فلسطینی زخمی شدند. نیروهای رژیم صهیونیستی از شیوه‌های خشونت‌آمیز برای متفرق کردن فلسطینی‌ها استفاده کردند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به روستای «روجیب» در شرق «نابلس» در کرانه باختری، خانه «خلیل دویکات» 46 ساله را به جرم ادعایی کشتن یک صهیونیست در نزدیکی تل آویو تخریب کردند. دیوان عالی رژیم صهیونیستی نیز درخواست خانواده دویکات برای تجدید نظر در حکم تخریب منزل را رد کرده و دستور اجرای حکم را صادر کرده است.

سیاست‌های رژیم صهیونیستی تنها محدود به توسعه‌طلبی و افزایش ساخت‌وسازها در شهرک‌های صهیونیستی در قدس و اطراف آن و نیز تلاش برای تغییر چهره این شهر و تمدن آن نیست، بلکه به حد تغییرات جمعیتی آن رسیده است. رژیم صهیونیستی سیاست «پاکسازی‌نژادی خاموش» را به شیوه‌های گوناگون در کرانه باختری و مناطق فلسطینی‌نشین اجرا می‌کند که از جمله آن تخریب خانه‌های فلسطینیان است.

پربیننده ترین خبرها