اتریش از ترامپ بپرسد: چرا کسی را که با داعش مبارزه کرد، به قتل رساند؟

اتریش از ترامپ بپرسد: چرا کسی را که با داعش مبارزه کرد، به قتل رساند؟
چهارشنبه 14 آبان 1399 - 17:04

توییت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا میزان دروغ و دورویی او را برملا کرد، او به دنبال حمله مسلحانه خونین در اتریش که داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت، در توییتش نوشت که "برای مردم وین دعا می کند و با اعلام حمایت امریکا از اتریش در مقابل تروریستهای افراطی، این اقدام تروریستی شرور را محکوم کرد".

العالم ـ آمریکا

اینجا باید از ترامپ بپرسیم، اگر یک داعشی اینگونه خواب را از چشمان وین ربود، صدها داعشی با وین چه خواهند کرد؟ چه کسی جلوی بازگشت صدها و هزاران داعشی به اتریش و اروپا را گرفت، پس از آنکه سازمان اطلاعات امریکا و غرب و رژیم اشغالگر با حمایت مالی عربستان و قطر و امارات آنها را بکار گرفتند و آنها را عازم سوریه و عراق کردند؟ ما ایمان داریم که ترامپ به جز مشتی دروغ، چیزی برای گفتن ندارد. این سرطان تکفیری به اعتراف مسئولان ارشد امریکایی و در راس آنها هیلاری کلینتون، زاده سازمان اطلاعات آمریکاست.

پاسخ واقعی و درست به تمام این سوالها نزد ایران و عراق و سوریه و محور مقاومت است که برای ریشه کن کردن داعش که امریکا و "اسراییل" و عربستان آن را در منطقه ایجاد کردند، دهها هزار شهید دادند و طرح های این سه گانه تروریسم برای تجزیه کشورهای منطقه در راستای خدمت به منافع "اسراییل" را نقش بر آب کردند. در واقع این امر سبب شد تا ترامپِ تروریست دچار جنون شود و از فرماندهان پیروزی بر داعش انتقام بگیرد و ناجوانمردانه و بزدلانه آنها را به شهادت برساند. سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس که هیچ گاه جبهه های جنگ را ترک نکردند تا آنکه بر تروریستهای داعش پیروز شدند و دو ملت عراق و سوریه و ملتهای منطقه را از شر آنها خلاص کردند.

اتریش و اروپا و تمام جهان امنیت خود را مدیون شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و همراهان آنها هستند و اگر فداکاری های این فرماندهان شهید نبود، داعش اینک در اروپا بسر می برد و همانند عراق و سوریه ترس و وحشت را در خیابانهای اروپا و دیگر کشورهای منطقه می گستراند. در نهایت از ملتهای منطقه و در راس آنها مردم اتریش می خواهیم تا این سوال را از ترامپِ تروریستِ جنایتکار بپرسند: چرا کسی را که با داعش مبارزه کرد، به قتل رساندید؟

پربیننده ترین خبرها